تازه های سایت

کد مطلب: 55372
25. بهمن 1402 - 8:21
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: حضور مهدی طارمی در اینتر به معنای شایستگی این بازیکن است و زوج او با مارکوس تورام برای خط دفاعی هر تیمی، جهنم می‌سازد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا با اشاره به توانمندی و هوش مهدی طارمی، تاکید کرد: این مهاجم از لیگ‌های کوچک شروع کرد اما به دلیل ذکاوت و استعدادی که داشت به سرعت راه پیشرفت را طی کرده و امروز صحبت از همکاری وی با اینتر و اینزاگی است.

وی که سال‌ها در فوتبال ایران، در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی حضور داشته و شناخت کاملی نسبت به فوتبال ایران دارد، ادامه داد: او یک مهاجم سریع و خوب است. بدون شک هوش و ذکاوت طارمی در محوطه جریمه نقطه قوت این بازیکن برای سیمونه اینزاگی خواهد بود و با توجه به شناختی که از او دارم، معتقدم به سرعت جای خود را در اینتر باز خواهد کرد و به یک مهره ثابت تبدیل می‌شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: عملکرد او از زمانی که ایران را ترک کرده مشخص است. وقتی مهاجمی در این حد از استعداد و کیفیت در نوک خط حمله تیمی مانند پورتو بازی کرده و در راه انتقال به تیم بزرگ دیگری چون اینتر قرار دارد، یعنی از شایستگی‌های خوبی برخوردار است.

برانکو تاکید کرد: به نظر من طارمی یک بازیکن خاص است. بازیکنان کمی هستند که این حد از توانمندی را داشته باشند و این به معنای آن است که از این تعداد بازیکنان زیاد نداریم. خصوصیت دیگر او این است که خیلی زود با تیم و بازیکنان هماهنگ می‌شود. او در سال‌های گذشته در پست وینگر چپ و مهاجم نوک بازی کرده و من هم زمانی که در پرسپولیس بودم از او به عنوان مهاجم دوم بازی گرفتم.

وی در مورد اینکه مهدی طارمی در کنار کدام بازیکن بهتر می‌تواند بازی کند، گفت: به نظر من او در کنار تورام عملکرد بهتری خواهد داشت. این زوج برای هر خط دفاعی یک جهنم می‌سازد و با توجه به غریزه و تخصص این دو بازیکن، باید منتظر خط حمله آتشین اینتر باشیم.

 
منبع: ایرنا

دیدگاه شما