تازه های سایت

کد مطلب: 55366
25. بهمن 1402 - 8:07
فرماندار نهاوند گفت: نقش و حضور مردم در عرصه‌های مختلف اثرگذار و بی‌بدیل است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه ساماندهی امور جوانان در فرمانداری این شهرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: از حضور حماسی مردم شهیدپرور و انقلابی نهاوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمال تقدیر و تشکر رادارم.
وی اظهار داشت: دشمن بنا داشت با تبلیغاتی که دارد مردم را که همیشه پای‌کار نظام بوده‌اند را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن منصرف کند اما به لطف خدا مردم درصحنه حاضر شدند و حتی بیشتر از سال گذشته در این مراسم شرکت کردند.
فرماندار نهاوند افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی همیشه پای‌کار هستند و با تمام توان پای‌کار انقلاب هستند و علیرغم همه مشکلات نشان دادند دوستدار انقلاب اسلامی هستند.
وی ادامه داد: امیدواریم به یاری خدا مردم در ۱۱ اسفند با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید کنند چون در انقلاب اسلامی مردم همه‌کاره هستند.
احمدوند گفت: دشمنان همواره در حال توطئه هستند و برای حضور کم مردم در انتخابات توطئه افکنی می‌کنند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
وی در ادامه با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف بیان داشت: خبرنگاران رسالت خودشان را به‌خوبی انجام می‌دهند و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق می‌کنند.
فرماندار نهاوند در این رابطه بیان کرد: انتظار داریم این تلاش‌ها بیشتر شود و مردم هم اخبار را تنها از درگاه‌های رسمی دنبال کنند و اخبار منفی که در فضای مسموم مجازی است را دنبال نکنند.
احمدوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خواص و انتخابات اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ هرکس که تریبون دارد مردم را به حضور در انتخابات دعوت کند و در این راه نقش خواص و نخبگان اثرگذار است.
وی گفت: حضور حداکثری باعث ایجاد مجلسی قوی با پشتوانهٔ ملت می‌شود و این مجلس قوی باعث حرکت به سمت ایران قوی‌تر می‌شود.
انتهای خبر/

دیدگاه شما