تازه های سایت

کد مطلب: 55353
24. بهمن 1402 - 8:05
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از چهارشنبه شب، با افزایش ابر بارش باران به شکل رگباری و حتی احتمال پدیده رعد و برق را تا اوایل هفته آینده می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب اظهار کرد: تا چهارشنبه هفته جاری آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است، به ویژه امروز با توجه به سکون نسبی، افزایش غلظت آلاینده‌ها را به ویژه در شهرهای بزرگ‌تر می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

وی افزود: از فردا رفته رفته در ساعاتی از روز افزایش ابرها را خواهیم داشت و به طور مشخص تا چهارشنبه اواخر وقت با افزایش ابر ورود سامانه بارشی به استان را در پیش‌رو داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه علاوه بر افزایش نسبی دمای روز، افزایش دمای صبحگاهی را هم پیش‌بینی می‌کنیم‌.

وی گفت: از چهارشنبه شب، رفته‌رفته با افزایش ابر بارش باران به شکل رگباری و حتی احتمال پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای و در برخی مناطق مرتفع به شکل مخلوط برف و باران به تناوب تا اوایل هفته آینده را می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پوشش مناسبی از بارش‌ها را در نقاط مختلف استان شاهد خواهیم بود.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته منفی ۴ و ۱۴ درجه سلسیوس بوده است، خاطرنشان کرد: در این مدت شهرستان بهار با منفی ۵ درجه سردترین و شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد و فامنین با ۱۶ درجه سلسیوس بیشترین دمایی بوده که در سطح استان طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

دیدگاه شما