تازه های سایت

کد مطلب: 55269
12. بهمن 1402 - 8:13
فرماندار نهاوند گفت: بیان دستاوردها و پیشرفت‌های عظیم و فراوان انقلاب اسلامی در دهه فجر باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند به مناسبت دهه فجر در جمع مبلغان شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم پیشرفت زیادی کرده است.

وی اظهار داشت: این دستاوردهای عظیم باید برای مردم و به‌خصوص نسل جوان بازگو شود.

احمدوند افزود: بیان پیشرفت‌های فراوان انقلاب اسلامی در این ایام بسیار کار مناسب و خوبی است و در راستای جهاد تبیین است.

وی بیان داشت: نقش مبلغان در بیان دستاوردها بسیار مهم است و از این فرصت برای امیدواری مردم باید استفاده شود.

فرماندار نهاوند گفت: از همه عزیزانی که کار تبلیغ انجام می‌دهند درخواست داریم با توجه به در پیش رو بودن انتخابات درزمینهٔ تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات فعالیت کنند.

وی افزود: با توجه به بیانات اخیر رهبری معظم انقلاب در مورد اهمیت انتخابات وظیفه همه ما دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات است.

احمدوند اظهار داشت: دشمن با تمام توان پای‌کار است تا مردم را نسبت به انقلاب و ارزش‌های اسلامی بی‌تفاوت کند و زمینه مشارکت کم مردم را در انتخابات فراهم کند.

وی با اشاره به خدمات دولت عنوان کرد: وظیفه ما مسئولان خدمت به مردم است و در دهه فجر این خدمات برای امیدآفرینی در جامعه انعکاس یابد.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: مبلغان با توجه به اثرگذاری و جامعه هدفی که دارند بسیار اثرگذار هستند و می‌توانند در باشکوه برگزار شدن انتخابات نقش مهمی داشته باشند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان نهاوند یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیدگاه شما