تازه های سایت

کد مطلب: 55266
12. بهمن 1402 - 8:06
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: استخر شهرک طالقانی با پیشرفت بالای ۹۰ درصد، به‌زودی آب‌گیری خواهد شد.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات مختلف اعتبارات لازم برای به پایان رساندن پروژه استخر واقع در شهرک آیت‌الله طالقانی نهاوند گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: این طرح با پیگیری‌های انجام‌شده و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

شهبازی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی این طرح افزود: اعتبار این استخر به میزان ۱۷۵ میلیارد ریال از طریق وزارت نفت تأمین‌شده و با راه‌اندازی در اختیار جوانان و مردم شهرستان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی پیشرفت قابل قبولی داشته که امیدواریم با نصب تجهیزات باقی‌مانده به‌زودی راه‌اندازی و در اختیار مردم شریف نهاوند قرار گیرد.

وی در خبر دیگری از اقدام مؤثر مجلس جهت توانمندسازی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد و گفت: پیگیری واریز معوقات ارزش‌افزوده به‌حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هستیم.

شهبازی اظهار داشت: طی مکاتبه با آقای منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور و خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، نمایندگان مردم خواستار واریز هرچه سریع‌تر درآمد حاصله از محل ارزش‌افزوده کالاهای وارداتی به‌حساب وجوه متمرکز وزارت کشور جهت واریز به‌حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شدند.

رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس گفت: با توجه به محدودیت و کاهش منابع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و از طرفی نیاز آن‌ها به تأمین اعتبار جهت اجرای پروژه‌های عمرانی، لزوم اجرای هرچه سریع‌تر این بند از قانون مدنظر نمایندگان مجلس است.

وی افزود: با واریز این مبالغ، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌توانند در راستای خدمت‌رسانی بهتر خدمات قابل‌قبول‌تری ارائه دهند.

دیدگاه شما