تازه های سایت

کد مطلب: 55254
10. بهمن 1402 - 8:34
فرمانده سپاه نهاوند گفت: تعداد ۹۰ نفر از دانش آموزان پسر مدارس شهر نهاوند و بخش خزل به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

سرهنگ علی مختاری صبح امروز در حاشیه اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو نهاوند گفت: بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.
وی اظهار داشت: نسل جوان که دوران دفاع مقدس را ندیده است با حضور در مناطق عملیاتی با رشادت‌ها و ایثار رزمندگان از نزدیک آشنا می‌شود.
مختاری افزود: برپایی اردوهای راهیان نور ازجمله برنامه‌های فرهنگی است که مورد استقبال دانش آموزان قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: در مناسبت‌های مختلف دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در این مرحله ۹۰ نفر از دانش آموزان پسر مدارس نهاوند و بخش خزل در قالب دو دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
وی بیان کرد: این دانش آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، کربلای چهار و پنج، والفجر هشت و دیگر مناطق بازدید می‌کنند.
مختاری افزود: این دانش آموزان نهاوندی در قالب کاروان ۳۰۰ نفره از دانش آموزان شهرهای تویسرکان، ملایر و اسدآباد به این اردو اعزام شدند.
وی اظهار داشت: به همراه کاروان‌های راهیان نور راویان دوران دفاع مقدس نیز حضور دارند تا در مناطق عملیاتی از رشادت‌های رزمندگان برای دانش آموزان بگویند.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدای بزرگواری است که از همه هستی خود گذشتند و هرچه بتوانیم باید در راستای ترویج فرهنگ شهادت تلاش کنیم.
مختاری افزود: در این اردو برنامه‌های فرهنگی خوبی برای دانش آموزان تدارک دیده‌شده است و آن‌ها از یکی از مراکز پیشرفت صنعت دفاعی کشور هم بازدید می‌کنند.
وی اظهار داشت: تا پایان سال مراحل دیگری از اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما