تازه های سایت

کد مطلب: 55253
10. بهمن 1402 - 8:33
رئیس شورای شهر نهاوند خبر داد؛
تقدیم بودجه ۲۷۰ میلیاردی شهرداری نهاوند به شورا
رئیس شورای شهر نهاوند گفت: بودجه ۲۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری نهاوند تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه بررسی و تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری نهاوند شامگاه یک‌شنبه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.
صفی الله خرم‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند در این جلسه گفت: با توجه به تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ چند ماه قبل از پایان سال یعنی در ۹ ماهه اول سال و افزایش بیش از ۴۰ درصدی بودجه در ۱۴۰۲ این دلگرمی و اطمینان در شورای اسلامی شهر ایجاد شد که برنامه‌ریزی‌های شهردار نهاوند به‌صورت صددرصدی اجرایی می‌شود و این بودجه نیز پیش‌تر تحقق خواهد یافت.
وی اظهار داشت: تعامل خوب شهردار نهاوند با اعضای شورای اسلامی و ایجاد اطمینان به عملکرد شهرداری طی دوساله گذشته باعث امیدواری بیشتر شهروندان به توسعه شهر شده است.
خرم‌آبادی افزود: با توجه به رفع مشکلات کهنه طی دوساله گذشته و حذف بسیاری از موانع، سال ۱۴۰۳ سال توسعه بیشتر نهاوند در تمام زمینه‌ها خواهد بود.
وی اظهار داشت: همراهی خوب همکارانم در شورای اسلامی شهر باعث جلوگیری از دست رفتن زمان در جهت توسعه شهر شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سال آینده شاهد تغییرات اساسی در توسعه نهاوند زیبا خواهیم بود.
مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند نیز در خصوص بودجه سال آینده گفت: افزایش بودجه عمرانی شهرداری نهاوند در سال ۱۴۰۳ باعث شروع پروژه‌های جدید ازجمله؛ استفاده از انرژی خورشیدی جهت تأمین برق، ادامه احداث پارک‌های محله‌ای و پارک بزرگ چندمنظوره در بلوار خلیج‌فارس، تملک پارک فرا منطقه‌ای و بسیاری دیگر از پروژه‌ها می‌شود.
وی اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها تغییرات سیمای شهری و ساماندهی ورودی‌ها را به دنبال دارد.
یوسفی نوید افزود: سال جدید آغازی برای تغییر در سیمای شهر و نصب المان‌های شهری در میدان‌ها، پارک‌ها و ورودی‌ها خواهد بود که این المان‌ها برگرفته از تاریخ نهاوند و پیشینهٔ آن جهت معرفی به مسافران انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام/

دیدگاه شما