تازه های سایت

کد مطلب: 55245
9. بهمن 1402 - 7:52
فرماندار نهاوند گفت: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف انجام‌شده که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در محل فرمانداری این شهرستان گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی شده و دستاوردهای زیادی به دست آورده‌ایم.
وی اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مناسب و مغتنمی برای بیان کارهای انجام‌شده و پیشرفت‌های کشور است.
احمدوند خطاب به مدیران بیان کرد: در اجرای برنامه‌های دهه فجر بحث امیدآفرینی، نشاط اجتماعی و مردمی بودن بسیار مهم است که باید موردتوجه باشد.
وی ادامه داد: رسانه‌ها هم در انعکاس اخبار و رخدادهای این دهه و برنامه‌های اجراشده در بخش‌ها، روستاها و مناطق مختلف شهرستان با اولویت امیدآفرینی نقش مؤثری دارند.
فرماندار نهاوند افزود: نمایشگاه دستاوردهای نظام در دهه فجر برای آشنایی مردم با خدمات نظام با مشارکت دستگاه‌های مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.
احمدوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات گفت: بر برگزاری انتخابات پرشور تأکیدداریم و این موضوع برای همه ما مهم است.
وی اظهار داشت: در بحث جهاد تبیین تأکید بر مشارکت بالای مردم مهم است و مدیران در راستای جهاد تبیین نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات داشته باشند.
 فرماندار نهاوند افزود: تلاش برای حل مشکلات مردم و اطلاع‌رسانی خدمات انجام‌شده باعث امیدواری و رضایتمندی می‌شود.
احمدوند با اشاره به برپایی نمایشگاه امید تا ظهور در ایام‌الله دههٔ فجر گفت: ادارات شهرستان در برپایی این نمایشگاه تلاش خود را به کار ببرند و همکاری‌های لازم را انجام دهند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های عمرانی دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث کلنگ زنی‌ها و افتتاح طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی در پیش روداریم که در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید است.
فرماندار نهاوند ادامه داد: در دو سال گذشته در بخش‌های مختلف شهرستان کارهای مهمی انجام‌شده و کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید تلاش کنیم این کاستی‌ها به حداقل برسد.
احمدوند در پایان گفت: برای اجرای برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌ها استاندار و معاونان وی برای  افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان حضور می‌یابند.

دیدگاه شما