تازه های سایت

کد مطلب: 55202
4. بهمن 1402 - 1:21
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: توسط خیران نیک‌اندیش به دو مدرسه در شهرستان نهاوند جمعاً مبلغ ۷۷ میلیون تومان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد قیصری در گفتگو با اصحاب رسانه نهاوند گفت: در طول سال خیران بزرگوار و نیک‌اندیش شهرستان نهاوند مساعدت‌های زیادی به مدارس این شهرستان دارند.
وی اظهار داشت: خیران نهاوندی در اقدامی خداپسندانه با خرید اقلام موردنیاز آموزشگاه ابتدایی ملاصدرا، گامی بزرگ و ارزشمند در راستای رفع نیازهای ضروری آموزشگاه و دانش‌آموزان کم برخوردار برداشتند.
قیصری افزود: این اقدام در راستای کمک به آموزش دانش آموزان این مدرسه انجام شد و در کل مبلغ ۶۷ میلیون تومان توسط آن‌ها به این مدرسه اهدا شد.
وی ادامه داد: این مبلغ صرف خرید یک دستگاه فتوکپی سه‌کاره به ارزش ۳۰ میلیون تومان، بسته‌های کامل کیف و لوازم‌التحریر به ارزش ۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه اکو همراه و میکروفن بی‌سیم به ارزش ۵ میلیون تومان و دو دستگاه پروژکتور و لامپ‌های کم‌مصرف به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اقلام اهدایی خیرین به آموزشگاه ملاصدرا هستند.
رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: از این خیران گران‌قدر و تمامی عزیزانی که به هر نحوی آموزش‌وپرورش را در خدمت‌رسانی بهتر به آینده‌سازان کشور کمک و همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.
وی همچنین از اهدای یک دستگاه دیتا پروژکتور به آموزشگاه امام هادی (ع) روستای گل حیدر توسط خیر نیک‌اندیش خبر داد.
قیصری ادامه داد: با توجه به نیاز دبستان امام هادی (ع) روستای گل حیدر به دستگاه دیتا پروژکتور، آقای احمد دکامئی در اقدامی خداپسندانه این دستگاه به ارزش حدود ۱۰ میلیون تومان را تهیه و به این آموزشگاه اهدا کرد.
وی افزود: با توجه به افزایش استفاده از فناوری اطلاعات و نقش پررنگ آن در روش‌های نوین تدریس، این دستگاه برای دانش‌آموزان این آموزشگاه بسیار کاربردی خواهد بود.
رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند در پایان گفت: از همه خیرانی که توانایی مالی دارند برای کمک به سیستم آموزش شهرستان دعوت می‌کنیم.

دیدگاه شما