تازه های سایت

کد مطلب: 55196
3. بهمن 1402 - 9:27
فرماندار نهاوند خبر داد:
رأی‌گیری از مردم نهاوند در ۱۵۱ شعبه
فرماندار نهاوند گفت: برای انتخابات ۱۱ اسفند زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم اندیشه شده و در ۱۵۱ شعبه کار رأی‌گیری از شهروندان انجام می‌شود.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: برای انتخابات مجلس در شهرستان ۵۷ نفر ثبت‌نام نهایی انجام دادند که بعد از تأیید صلاحیت‌های هیأت‌های اجرایی و نظارت و انصرافی‌ها ۳۱ کاندیدا در عرصه انتخابات باقی ماندند.
وی اظهار داشت: این آمار نسبت به دوره قبل ۶۰ درصد افزایش تأیید صلاحیت‌ها را نشان می‌دهد.
احمدوند افزود: برای برگزاری انتخابات تمهیدات مناسب اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم و خوبی بین اعضای اجرایی و نظارت بر انتخابات وجود دارد.
وی ادامه داد: به یاری خدا انتخابات پرشور و حداکثری خواهیم داشت و زمینه و بسترهای لازم و جلسات مختلف برگزارشده است.
فرماندار نهاوند گفت: در ۱۵۱ شعبه شهرستان نهاوند کار اخذ رأی از همشهریان انجام می‌شود و زیرساخت‌های این کار انجام‌شده است و نگرانی در این زمینه نداریم.
وی بیان کرد: جانمایی‌ها در مدارس، مساجد و شعب اخذ رأی انجام‌شده که در زمان مشخص‌شده این مکان‌ها اعلام می‌شوند.
احمدوند در پایان اظهار داشت: با تلاش همه مجموعه شهرستان باید زمینه حضور حداکثری مردم و همچنین برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و امن را فراهم کنیم.
لازم به ذکر است که با اعلام اخیر شورای نگهبان یک کاندیدای دیگر با اخذ تأیید صلاحیت به انتخابات نهاوند اضافه شد تا جمع آن‌ها به ۳۲ نفر برسد.
طبق اعلام شورای نگهبان احتمال اضافه شدن افراد دیگری به لیست انتخاباتی نهاوند وجود دارد.
لیست نهایی افراد تأیید صلاحیت شده روز ۲۰ بهمن‌ماه اعلام می‌شود.
تبلیغات انتخابات از ۳ اسفند به مدت یک هفته انجام می‌شود.
شهرستان نهاوند یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیدگاه شما