تازه های سایت

کد مطلب: 55171
1. بهمن 1402 - 8:36
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان نهاوند برای انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شروع فرایند انتخابات در کشور، کارها طبق برنامه و زمانبندی پیش رفته و فضای موجود نشان از برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان دارد. 

وی افزود: همه باید در راستای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم چراکه حضور مردم ضامن انقلاب و نظام است و آینده کشور و امنیت کشور را تضمین کرده و ایجاد قدرت و بازدارندگی می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری و تداوم دوره‌های مختلف آموزشی را برای عوامل اجرایی شعب از برنامه‌های ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد و افزود: تاکنون چند جلسه آموزشی برگزار شده که با کامل شدن عوامل اعم از بازرسان، اعضای اجرایی شعب و ناظران این جلسات مداوم ادامه خواهد داشت.

کیانی با بیان اینکه در شهرستان سه حوزه فرعی انتخابات تشکیل شده است افزود: حوزه اصلی در شهر نهاوند و سه حوزه فرعی در بخش زرین‌دشت، گیان و خزل تشکیل شده که در این حوزه کارهای اجرایی هماهنگ با ستاد شهرستان پیگیری شده است.

‌وی گفت: در شهرستان نهاوند ۱۱۸ کاندیدا برای انتخابات نام‌نویسی کرده بودند که بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی هیات نظارت استان ۳۱ نفر تائید صلاحیت شده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند افزود: تعدادی از افرادی که صلاحیت آنها مورد تائید قرار نگرفته درخواست بررسی مجدد از شورای نگهبان داشته‌اند که در صورت تغییر در وضعیت و تایید صلاحیت‌، این تعداد نیز وارد عرصه رقابت می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد کاهش میزان حضور مردم در انتخابات است گفت: یکی از برنامه‌های دشمن برای تاثیرگذاری در کاهش مشارکت، برجسته کردن مشکلات و القای ناامیدی بین مردم است تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.

کیانی اظهار کرد: با وجود توطئه‌های دشمن اما مردم هوشیار و بصیر همانطور که تاکنون در صحنه‌های مختلف حماسه آفریده‌اند، در انتخابات مجلس نیز خواهند درخشید و دشمن را ناامید خواهند کرد.

دیدگاه شما