تازه های سایت

کد مطلب: 55167
30. دى 1402 - 8:45
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز و مجمع بسیج شهرستان یکی از ظرفیت‌های خوب بسیج شهرستان برای کمک به توسعه خدمت رسانی بیشتر به مردم، رفع مشکلات مردم است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: در اجلاس مجمع بسیج سال گذشته یکی از طرح‌ها که توسعه صنایع دستی در شهرستان نهاوند بود در مجمع مطرح و با حضور مسئولین استاد مصوب شد و به کمک مسئولین بسیج سازندگی و سپاه عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه ما توانستیم در توسعه صنایع دستی شهرستان نمایشگاه و بازار عرضه محصولات دستی با ۵۱ غرفه در مرکز شهر به مدت ۴.۵ ماه برگزار کنیم، افزود: این اقدام خواسته چندین ساله فعالین این عرصه بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره با اینکه در سال جدید از ۶ کارگروه فعال در حوزه مجمع بسیج شهرستان موفق شدیم در ۲۷ مهر ماه دوازدهمین اجلاس مجمع بسیج شهرستان را تشکیل دهیم، ادامه داد: در این مجمع چهار طرح توسط دبیران کارگروه‌ اقتصاد و زیر بنایی، آموزش تحقیقات و فناوری، زنان و خانواده، فرهنگی و اجتماعی مطرح، تأیید و تصویب شد و مصوبات برای اجرا به مجمع شهرستان فرمانداری نهاوند ارسال شد و پیگیر اجرایی شدن آنها هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مجمع بسیج شهرستان احصاء اولویت‌دارترین مشکلات شهرستان و ارائه راهکارهای کارشناسی شده برای رفع آن مشکل و کمک به دولت است، عنوان کرد: در عقبه و پشت صحنه ۶ کارگروه بیش از ۲۰۰ هیئت اندیشه‌ورز است که در پایگاه‌های مقاومت تشکیل می‌شود.

مختاری خاطرنشان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز و مجمع بسیج شهرستان یکی از ظرفیت‌های خوب بسیج شهرستان برای کمک به توسعه خدمت رسانی بیشتر به مردم، رفع مشکلات مردم است و به عنوان یک ظرفیت نخبگانی بسیج در خدمت مردم شهرستان خواهد بود.

دیدگاه شما