تازه های سایت

کد مطلب: 55136
27. دى 1402 - 1:21
شهردار نهاوند از شروع پروژه بازسازی، بهینه‌سازی و توسعه کارخانه آسفالت شهرداری برای خدمت‌رسانی و تولید بیشتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به شرایط موجود و با عنایت به حجم تولید آسفالت در کارخانه آسفالت به میزان بیش از پنجاه‌هزار تن نیاز به بهینه‌سازی این کارخانه احساس می‌شد.
وی اظهار داشت: برای این کار نیاز به انجام سوخت از گازوییل به گاز و رعایت و به‌روزرسانی مسائل زیست‌محیطی و نیز افزایش ظرفیت تولیدی و درنهایت آماده کردن ظرفیت‌ها جهت تولید در فصل کاری است که در این راستا پروژه بازسازی و بهینه‌سازی جهت توسعه کارخانه آسفالت شهرداری اجرایی شد.
یوسفی نوید افزود: اخذ مجوز تولید و فروش آسفالت نیز ازجمله موفقیت‌هایی بود که طی این مدت توسط شهرداری انجام شد و به‌زودی خبرهای مسرت‌بخش دیگری نیز از این کارخانه خواهیم داشت.
وی گفت: تغییر سوخت کارخانه از گازوییل به گاز بعد از پیگیری‌های چندساله و با هزینه‌های بالا، جهت آزادسازی مسیر و با همراهی و مساعدت شرکت گاز در مراحل پایانی است.
شهردار نهاوند ادامه داد: این موفقیت و اقدام اقتصادی و زیست‌محیطی به‌عنوان یک پروژه، درآمد پایدار به همراه خواهد داشت و اقدام بسیار خوبی است.
وی اظهار داشت: آسفالت ورودی کارخانه، افزایش حجم استخرهای قیر، به‌روزرسانی تجهیزات، انفجارهای موفقیت‌آمیز و بسیاری دیگر از این موارد در کنار یکدیگر انجام آسفالت معابر را به همراه داشت.
یوسفی نوید گفت: آسفالت معابر موجب رضایتمندی شهروندان شده و تا نهایی شدن این مهم و اتمام سراسری آسفالت راه زیادی باقی نمانده است.
شهردار نهاوند افزود: آسفالت معابر در نهاوند طی سال‌های گذشته فراموش‌شده بود که این فراموشی باعث نارضایتی شهروندان و ایجاد مشکلات بسیاری شده بود.
وی ادامه داد: طی دو سال گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده بیش از ۸۰ درصد از این مشکلات رفع شده و با توجه به انجام حفاری‌های متعدد سعی بر آن داریم که سال ۱۴۰۳ پایان نهضت آسفالت در نهاوند باشد.

دیدگاه شما