تازه های سایت

کد مطلب: 55112
25. دى 1402 - 8:14
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: باید درزمینهٔ روایتگری و تصویرپردازی کارکرده و مسئله انتخابات را برای مردم به‌خوبی تبیین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حسن رضانیا در همایش «نقش رسانه در مشارکت و انتخابات» در شهرستان نهاوند عرصه انتخابات را به لحاظ اینکه دشمن در برابر ما قرارگرفته عرصه جهاد دانست و گفت: به یاری خدا با تمام توان و ظرفیت به این میدان خواهیم آمد.
وی اظهار داشت: بنا به فرمایش رهبری معظم انقلاب با چهار راهبرد امنیت کامل، رقابت واقعی، سلامت حقیقی و مشارکت پرشور این موضوع را اجابت و محقق خواهیم کرد.
 رضانیا افزود: با توجه به نقشه‌های دشمنان انتخابات میدان جهاد است و باید با تمام توان و ظرفیت به میدان آمده و حق جهاد را به‌جا آوریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: امید است با تکیه‌بر این اصول شاهد انتخاباتی پرشورتر از همیشه باشیم و بار دیگر دشمنان را ناامید کنیم.
وی بابیان اینکه همواره باید به فکر فرصت‌آفرینی از دل تهدیدها باشیم، افزود: یکی از هنرهای شهید حاج قاسم سلیمانی این بود که همیشه از دل تهدیدها برای نظام فرصت‌های فراوانی به دست می‌آورد و ما هم برای فرصت‌آفرینی باید تلاش کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: ما باید درزمینهٔ روایت سازی و تصویرپردازی کارکرده و مسئله انتخابات را برای مردم به‌خوبی تبیین کنیم.
رضانیا گفت: انتخابات عزت و آبروی نظام است و باید توجه داشته باشیم که آن را برای مردم درست روایت کنیم و توجه زیادی به این مهم داشته باشیم.
وی افزود: در این شرایط از روابط عمومی‌ها و فعالان حوزه رسانه و خبر خواستار این هستیم که اگر مواضع را جدی نگیریم و اخبار را با دقت پردازش نکنیم دشمن اخبار را به بسته‌های روایتی تبدیل می‌کند و به نقطه‌ضعف برای ما تبدیل می‌کند.
در ادامه این نشست غلامرضا فریدونی مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان نیز با تأکید بر اهمیت انتخابات در اسفندماه امسال اظهار کرد: اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی چه کسی موفق شود، تفاوتی برای مجموعه دولت ندارد و مهم مشارکت بالای مردم و همچون همیشه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.
وی تصریح کرد: باید همه ما با جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.
فریدونی ادامه داد: در جامعه امروز رسانه هم باید واقعه صحیح را از روایت غیر صحیح تشخیص دهد و هم در انتشار و اثرگذاری آن را مدنظر قرار دهد چراکه در شرایط امروز خروجی همه روایات باید افزایش امید و آگاهی باشد.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان افزود: ۳۱۹ نفر در استان برای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده که ۳۱ کاندیدا مربوط به نهاوند است و برخی هم نسبت به رد صلاحیت خود شکایت کرده و ممکن است توسط شورای نگهبان به گود رقابت‌ها بازگردند.
وی در پایان گفت: مشارکت و حضور در انتخابات بسیار مهم است و دشمن به دنبال کاهش مشارکت و حضور مردم درصحنه و سپس مانور دادن برای تحقق اهداف خود است.

دیدگاه شما