تازه های سایت

کد مطلب: 55091
23. دى 1402 - 8:11
حقیقی از فعال بودن پروژه‌های ورزشی شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر با تخصیص اعتبار سالن ورزشی روستای بابا قاسم و استخر شهرک طالقانی فعال است و از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: نهاوند یکی از قطب‌های اصلی ورزش استان است که در گذشته در رشته کشتی سرآمد بود و لذا باید با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم این وضعیت مجددا احیا شود و قابلیت‌های آن بیشتر شکوفا شود.

علی حقیقی افزود: با در نظر گرفتن دیدگاه دولت در توجه به امور جوانان اعتبارات خوبی برای تکمیل طرح‌های ورزشی اختصاص یافته که تعدادی از آنها مانند زورخانه شهید محمد مبر افتتاح شده و تعدادی نیز در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی از فعال بودن پروژه‌های ورزشی شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر با تخصیص اعتبار سالن ورزشی روستای بابا قاسم و استخر شهرک طالقانی فعال است و از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در حال حاضر ۱۲ سمن برای فعالیت در امور جوانان مجوز گرفته‌اند و اقدامات خوبی را در بخش‌های مختلف داشته‌اند.

دیدگاه شما