تازه های سایت

کد مطلب: 55078
21. دى 1402 - 8:42
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و جمعی از جوانان و مسئولان شهرستانی خانه جوان نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در مراسمی با حضور حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان، امام‌جمعه و فرماندار نهاوند و جمعی از مسئولان و ورزشکاران خانه جوان این شهر افتتاح و بهره‌برداری رسید.
در خانه جوان خدماتی همچون خانه کتاب، مشاوره ازدواج، مشاوره استعدادیابی و اشتغال ارائه می‌شود.
حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: امروز هر حرکت و گفتاری که بخواهد جوانان را نسبت به آینده انقلاب و کشور مأیوس و ناامید کند ناپسند و مردود بوده و برخلاف منافع کشور است.
وی افزود: همه‌کسانی که خواهان پیشرفت کشور و انقلاب هستند باید به‌گونه‌ای عمل کنند که این مردم و نسل جوان نسبت به آینده امیدوار شوند.
امام‌جمعه نهاوند با اشاره به بحث فضای مخرب مجازی افزود: فضای مجازی یکی از برنامه‌های دشمن برای دور کردن نوجوانان و جوانان از اعتقاداتشان است که با طراحی این فضا جوانان و نوجوانان ما را از مسائل اعتقادی دور کرده‌اند و امروز وظیفهٔ ما مسئولین است که نسل آینده‌ساز را از عواقب استفاده نادرست از فضای مجازی آگاه کنیم.
حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز باید برای اجرای طرح جوانی جمعیت ضمن تغیر تفکر و نگرش جوانان به موضوع افزایش جمعیت با حمایت‌های مالی و معنوی نسبت به فرهنگ‌سازی درست در این حوزه برنامه‌ریزی مدون صورت بگیرد.
وی بابیان اینکه توسعه اقتصادی همه‌جانبه کشور نیازمند جامعه جوان و مولد است، گفت: با برنامه‌ریزی صحیح و اجرای سیاست‌های بالادستی در این زمینه نباید بگذاریم برنامه‌ریزی بدخواهان نظام به نتیجه برسد.
حقیقی تصریح کرد: به دنبال فعال کردن و راه‌اندازی خانه‌های جوان در تمامی شهرستان‌های استان هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: پیگیری اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در شهرستان جزء اولویت‌ها است و به دنبال افتتاح پروژه‌های همچون سالن روستای بابا قاسم و استخر طالقانی نهاوند هستیم.
احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند نیز در این مراسم بیان کرد: شهرستان نهاوند با داشتن استعدادهای ورزشی مناسب در رشته‌های مختلف سهم بسزایی در مسابقات و میدان‌های قهرمانی ملی و کشوری داشته و نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی در حوزه ورزش را می‌طلبد.
وی بیان کرد: باید هرچه داریم برای جذب جوانان به ورزش انجام دهیم چون هرچه نسل جوان به‌سوی ورزش و فعالیت بدنی هدایت شوند آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.
احمدوند گفت: پیگیری اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در شهرستان جزء اولویت‌ها است و باید این پروژه‌ها پس از سال‌ها تعیین تکلیف و آماده بهره‌برداری شوند.

دیدگاه شما