تازه های سایت

کد مطلب: 55070
20. دى 1402 - 8:50
چندی قبل بود که اخبار و اتهاماتی درباره جعل توسط باشگاه استقلال و مدیرعاملش در رسانه ها منتشر شد اما نتیجه بررسی ها چه شد؟

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، چندی قبل بود که سلسله اخباری درباره جعل توسط باشگاه استقلال در رسانه ها منتشر شد که همه را بهت زده کرد. انتقادات گسترده ای درباره این ماجرا صورت گرفت که حتی موجب شد تا کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز وارد ماجرا شود. او در آن روزها که ابتدای دی ماه بود، دستور داد تا موضوع به دقت و فوری موشکافی شود چرا که تکان دهنده و شوکه آور بود.

اکنون که بیست روز از ابتدای دی ماه می گذرد، مشخص نیست نتیجه این بررسی ها چه بوده. از ماجرای امضای دبیرکل در سربرگ فدراسیون تا جعل ادعایی عضو وقت هیات مدیره استقلال، همگی در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست بررسی ها چه نتیجه ای در پی داشته است. اگر ماجرا صحت داشته، چرا مسکوت مانده و ابعاد آن افشا نمی شود و با مسببانش برخوردی قاطع و عبرت آموز انجام نمی شود؟

این در حالیست که پس از این اتهامات که همه را مبهوت کرد، دیدار سرزده و عجیب سفیر سعودی از باشگاه استقلال انتقاداتی را در پی داشت. در ادامه نیز ماجرا تفاهم نامه ساخت ورزشگاه اختصاصی بود که ابهامات و شائبه های متعددی را موجب شد که حتی با واکنش منفی وزارت ورزش مواجه شد. اما اکنون بایستی وزارت ورزش اعلام کند که در ماجرای جعل، واقعیت چه بوده که این ابهام، همه را به ویژه هواداران استقلال را نگران کرده. به راستی، در این باشگاه چه می گذرد؟

دیدگاه شما