تازه های سایت

کد مطلب: 55068
20. دى 1402 - 8:41
فرماندار نهاوند تأکید کرد؛
لزوم تسریع در عملیات نهضت ملی مسکن
فرماندار نهاوند گفت: لازم است که دستگاه‌های مربوطه در راستای تسریع در عملیات عمرانی طرح نهضت ملی مسکن و بهسازی روستاها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بهسازی روستاها و طرح عمرانی هتل نهاوند گفت: تأمین مسکن و نوسازی و بهسازی روستاها از اولویت‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم است.
وی اظهار داشت: نهضت ملی مسکن از اصلی‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم است و ضروری است دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای اهداف برنامه‌ریزی‌شده، اهتمام ویژه‌ای داشته و درروند اجرایی پروژه‌ها تسریع نمایند.
احمدوند در بازدید از محل طرح نهضت ملی در شهرک امیرکبیر افزود: بررسی مشکلات میدانی، کیفیت فنی پروژه‌ها و تسریع در فرآیندهای عملیاتی از مهم‌ترین اهداف این بازدیدها است.
وی در بازدید از هتل ورودی شهر در میدان ۱۵ خرداد گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های اسکان برای مسافرین و گردشگران با توجه به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان و همچنین قرار گرفتن در مسیر عتبات بسیار مهم و ضروری است.
فرماندار نهاوند ادامه داد: نیاز است موانع و مشکلات تکمیل و راه‌اندازی این هتل از طریق شهرداری، میراث فرهنگی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط پیگیری و حل شود و مجموعه فرمانداری شهرستان نیز در این راستا همراهی لازم را برای رفع موانع انجام می‌دهد.
وی همچنین از اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی در روستای «تاریک دره» بخش خزل نیز گفت: بهسازی و نوسازی مسکن‌های روستایی و اجرای طرح‌های بهسازی روستایی از اولویت‌های دولت است و دولت هزینه‌های زیادی در بخش‌های عمرانی و خدماتی برای رفاه اهالی در روستاها انجام داده است.
 احمدوند با اشاره به اقدامات خوب بنیاد مسکن در روستاها اظهار داشت: این روند خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد و این روستا جز روستاهای هدف گردشگری شهرستان قرارگرفته است.
وی همچنین در بازدید از طرح‌های عمرانی روستای «سردوران» عنوان کرد: در این روستا زیرسازی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع با خودیاری اهالی روستا و بهسازی با آسفالت ۶۵۰۰ مترمربع به‌طور کامل انجام‌شده است.
فرماندار نهاوند در پایان گفت: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی به مردم است و امیدواریم با همکاری و تعامل بتوانیم مشکلات مردم شهرستان را حل کنیم.

دیدگاه شما