تازه های سایت

کد مطلب: 55046
18. دى 1402 - 1:54
نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد
احداث کارخانه داروسازی نهاوند با اشتغال‌زایی ۱۳۵ نفر
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده کارخانه داروسازی با اشتغال‌زایی ۱۳۵ نفر در این شهرستان در حال احداث است.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گرو، گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان و در راستای ایجاد اشتغال پیگیری‌های زیادی برای احداث کارخانه‌های مختلف انجام‌شده است.
وی اظهار داشت: وظیفه همه ما ایجاد اشتغال با احداث کارگاه‌ها و زمینه‌سازی برای ساخت کارخانه‌ها است و این روند در شهرستان ادامه دارد.
شهبازی ادامه داد: با پیگیری‌ها و جلسات زیاد و پیرو اعلام آمادگی هلدینگ کاسپین کارخانه داروسازی در نهاوند احداث می‌شود که اشتغال‌زایی خوبی دارد.
وی با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در این حوزه افزود: خوشبختانه زیرساخت احداث این کارخانه مهم که می‌تواند موجب رونق اشتغال در شهرستان شود وجود دارد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: در همین راستا موافقت‌های لازم از معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مراجع ذی‌ربط اخذشده است.
شهبازی اظهار داشت: این کارخانه داروسازی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری ۳۵۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی ۱۳۵ نفری در حال احداث است.
وی بیان کرد: توسعه کمی و کیفی صنایع در حوزه‌های مختلف در دستور کار است و تلاش داریم با حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه ایجاد صنایع مهم در شهرستان را فراهم نماییم که موجب اشتغال‌زایی در شهرستان خواهد شد.
طبق گفته کاظمی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری کاسپین این کارخانه بزرگ داروسازی می‌تواند تبدیل به قطب تولید داروهای نارکوتیک (داروهای مربوط به سیستم اعصاب مرکزی) شود.
وی گفت: با حمایت‌های نماینده نهاوند و طی جلساتی که برای تأمین مواد اولیه برگزار شد؛ موافقت احداث این واحد تولیدی دارویی اخذ شد.
مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری کاسپین افزود: در حال حاضر در حال نصب ماشین‌آلات خط تولید هستیم و به‌زودی فاز اول آن راه‌اندازی خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی در حال کار هستیم.

دیدگاه شما