تازه های سایت

کد مطلب: 55027
16. دى 1402 - 8:23
امام‌جمعه نهاوند گفت: به برکت تلاش‌های شهید سلیمانی و رزمندگان امروز صهیونیست‌ها در اوج ذلت قرار دارند و محور مقاومت دست برتر را دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گرو نهاوند گفت: اگر کسی واقعاً مؤمن باشد و عمل صالح انجام دهد خداوند محبت وی را در دل مردم ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: علت اینکه مردم ایران اسلامی علاقه زیادی به شهید سلیمانی عزیز دارند و در مراسم تشییع و در چهارمین سالگردش این‌گونه به زیارت قبر مطهر ایشان می‌روند اخلاص و عمل ایشان است.
امام‌جمعه نهاوند افزود: شهید سلیمانی با همه وجود خطر داعش را از سر کشورهای اسلامی برطرف کرد و این خطر بزرگ به پشتوانه استکبار و امریکا ایجادشده و برنامه‌ریزی‌شده بود.
وی بیان داشت: داعش جنایت‌هایی انجام داد که روی اشرار و طواغیت عالم را سفید کرد و این‌چنین خطر بزرگی توسط شهید سلیمانی و رزمندگان محور مقاومت دفع شد.
حجت‌الاسلام مغیثی گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها هر کاری توانستند برای پشتیبانی و قوی شدن داعش انجام دادند و رشادت‌های شهید سلیمانی ویارانش بود که داعش را از بین برد.
وی اظهار کرد: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است و باید به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش دهیم و با بصیرت در میدان‌های مختلف حاضر شویم.
امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: دشمن با اقدامات تروریستی می‌خواهد مردم را از راه و روش شهید سلیمانی دور کند ولی همه دیدند بعد از اقدامات تروریستی در کرمان مردم بازهم عاشقانه به زیارت مزار شهید سلیمانی رفتند.
وی افزود: مکتب شهید سلیمانی در همه جهات برای ما الگو است و مردم نیز با بصیرت خود نشان دادند که همواره راه و روش شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند.
حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به عملیات فلسطینی‌ها در غزه گفت: شهید سلیمانی با همکاری رزمندگان مقاومت باعث شد تا دشمنان به اهدافشان نرسند و امروز می‌بینیم که فلسطینی‌ها در غزه چه بلایی بر سر رژیم صهیونیستی آورده‌اند.
امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: دشمن صهیونیستی هر جنایتی که توانسته انجام داده و وقتی می‌بیند در میدان نبرد توان مقابله با رزمندگان حماس را ندارد دست به کودک کشی می‌زند.
وی در پایان گفت: به یاری خدا پیروزی نهایی با مقاومت است و امروز صهیونیست‌ها در اوج ذلت قرار دارند و محور مقاومت دست برتر را دارد.

دیدگاه شما