تازه های سایت

کد مطلب: 55000
13. دى 1402 - 8:34
فرماندار نهاوند گفت: به مراکز دانش‌بنیان در مهارت‌آموزی بیشتر توجه شود چون نگاه دولت اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در شورای مهارت‌آموزی شهرستان نهاوند گفت: در دولت سیزدهم اهمیت مهارت افزایی بسیار مورد تأکید و در این راستا فضا آماده‌شده است.
وی اظهار داشت: در شهرستان اتفاقات خوبی افتاده و در بازدیدهای انجام‌شده از مراکز و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران این اقدامات مشخص بود.
فرماندار نهاوند افزود: اقدامات انجام‌شده در فنی و حرفه‌ای نهاوند بیشتر از تعهد اعلامی از استان بوده که جای قدردانی دارد.
وی بیان کرد: لازم است در بحث توجه به مراکز دانش‌بنیان نیز یک نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و ارتباط دانشگاه و آموزش‌وپرورش و فنی و حرفه‌ای در این زمینه بیشتر باشد.
احمدوند ادامه داد: در کنار مدارک دانشگاهی خیلی مناسب است که افراد جامعه مهارت هم داشته باشند و فنی و حرفه‌ای هم در این راستا آمادگی دارد.
وی با اشاره به آمار ارائه‌شده توسط روسای فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران نهاوند گفت: این آمار قابل‌قبول و نشان‌دهنده کار است و خوشبختانه در برخی بخش‌ها هم حتی دو برابر کارشده است.
فرماندار نهاوند افزود: نگاه دولت اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی است و بستر در این بخش آماده است.
احمدوند اظهار داشت: لازم است بر اساس فضای شهرستان و اولویت‌ها و زمینه‌های این منطقه کارگاه‌ها و آموزش‌ها برپا شود مانند کارگاه‌های قالیبافی که اقدامات خوبی شده است.
وی عنوان کرد: جای کار بیشتر است و دستگاه‌های مختلف به این نهاد کمک کنند تا زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان شود.
فرماندار نهاوند افزود: در این بخش می‌توان از ظرفیت بخشداران و دهیاران استفاده کرد چون در برخی عرصه‌ها در روستاهای شهرستان پتانسیل‌های مختلف و خوبی وجود دارد.
وی در پایان گفت: می‌شود در این روستاها دوره‌های مهارت‌آموزی برگزار شود که مورد استقبال قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما