تازه های سایت

کد مطلب: 54979
11. دى 1402 - 12:46
فرمانده سپاه نهاوند گفت: دشمنان همواره در حال برنامه‌ریزی برای القای ناامیدی و ایجاد فتنه در کشور هستند که باید با سلاح بصیرت و جهاد تبیین با آن‌ها مقابله کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در جمع مردم شهرستان ملایر در مرقد مطهر امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان گفت: مردم همواره نشان دادند که پایبند به انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند و در روز ۹ دی هم دیدیم که مردم چگونه با حضور خود فتنه را خنثی کردند.
وی اظهار داشت: بصیرت یعنی فهم و عمل به‌موقع و با داشتن آگاهی و بصیرت است که می‌توان فتنه را خنثی کرد.
مختاری افزود: در شرایط فتنه خیلی از خواص سکوت کردند و خیلی‌ها هم به‌اشتباه افتادند ولی سیل مردم در ۹ دی فتنه و فتنه‌گران را با خود برد.
وی ادامه داد: در فتنه‌های مختلف همواره حضور مردم و هدایت‌ها و تدابیر ولایت‌فقیه باعث شده است تا نقشه‌های دشمنان خنثی شود.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: موضع‌گیری برخی خواص بی‌بصیرت در فتنه‌ها باعث گمراه شدن مردم می‌شود و سکوت آن‌ها نیز بر آتش فتنه می‌افزاید.
وی اظهار داشت: نخبگان و خواص باید در شرایط غبارآلود بر ضد فتنه موضع‌گیری کنند و نشان دهند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
مختاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات افزود: دشمنان با تبلیغات گسترده درصدد هستند که انتخاباتی کم‌رنگ و حداقلی برگزار شود ولی انشا الله در این عرصه نیز مردم بازهم دشمنان را ناامید می‌کنند.
وی ادامه داد: خواسته رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری مردم در انتخابات است چون مشارکت پرشور باعث عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: باید به آینده امید داشته باشیم و دشمن می‌خواهد در کشور القای ناتوانی و ناامیدی بکنند ولی وعده خداوند حق است و به یاری خدا ما پیروز میدان هستیم.
وی بیان کرد: ایران اسلامی پیشرفت کرده و مقتدر شده و دشمن به‌خوبی از قدرت ما خبر دارد و می‌داند که اگر اقدامی کند با پاسخ قدرتمند و بااقتدار انقلاب اسلامی مواجه می‌شوند.
مختاری افزود: امروز انقلاب اسلامی به منطقه صادرشده است و وضعیت جبهه استکبار را می‌بینیم که در منطقه ضعیف شده و در موضع ذلت قرار دارند.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مقاومت اسلامی در منطقه ضربات زیادی بر پیکر آمریکا و صهیونیست‌ها وارد کرده و این ضربه‌ها تا نابودی کامل آن‌ها ادامه دارد و پیروزی به یاری خدا برای جبهه حق خواهد بود.

دیدگاه شما