تازه های سایت

کد مطلب: 54940
5. دى 1402 - 8:32
فرماندار نهاوند گفت: حماسه ۹ دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت و نشان‌دهنده میثاق امت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله نهم دی و گرامیداشت سالگرد شهید حاج سلیمانی در فرمانداری این شهر گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند روز نهم دی در تاریخ ماندگار و روز متمایزی شد.
وی اظهار داشت: ۹ دی یادآور روزی فراموش‌نشدنی و روز تجلی دست قدرت الهی در برابر توطئه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بود.
 احمدوند ادامه داد: مردم در روز ۹ دی نشان دادند به آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی پایبند هستند و پیوند مستحکم و عمیقی با ولایت دارند.
فرماندار نهاوند گفت: دشمنان فکر این حضور میلیونی و خروش یکپارچه مردم در دفاع از جایگاه گران‌قدر ولایت و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی را نمی‌کردند و به همین دلیل از این موضوع خشمگین بوده و هستند.
وی افزود: در طول این سال‌های بعد از انقلاب دشمنان هرچه در توان داشتند به کار بستند ولی همیشه و مانند روز نهم دی با حضور مردم همه توطئه‌های آن‌ها خنثی‌شده است.
احمدوند اظهار داشت: امسال چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی است و باوجود همه دشمنی‌ها ولی انقلاب اسلامی در مسیر خود ثابت‌قدم و استوار است.
فرماندار نهاوند گفت: لازم است مراسم این روز عظیم به‌خوبی برگزار شود و پشت پرده‌های فتنه سال ۸۸ بیان و تشریح شود.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها نیز گفت: مکتب شهید سلیمانی عزیز برای همه ما حاوی درس و پیام‌های زیادی است که باید در زندگی به این پیام‌ها عمل کنیم.
احمدوند اظهار داشت: دفاع از مظلومان عالم یکی از درس‌های مکتب شهید سلمانی است و امروز می‌بینیم که جبهه مقاومت با میدان‌داری شهید سلیمانی و با بهره‌گیری از راهی که ایشان باز کردند در حال مبارزه با دشمن صهیونیستی هستند.
وی گفت: با رشادت‌های محور مقاومت و تلاش‌های رزمندگان این محور و اقدامات شهید سلیمانی می‌بینیم که دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در منطقه در چه موضعی قرار دارند.
فرماندار نهاوند ادامه داد: دستگاه‌های مختلف شهرستان با برنامه‌ریزی و مناسب‌سازی فضای شهرستان نسبت به برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام اهتمام ویژه داشته باشند.
وی در پایان گفت: محور این برنامه‌ها باید ولایتمداری، اخلاص، بصیرت افزایی، روشنگری، شهادت‌طلبی و ترویج مکتب شهید سلیمانی باشد.

دیدگاه شما