تازه های سایت

کد مطلب: 54903
1. دى 1402 - 14:47
شهبازی به اصلاحات موارد مالیاتی اشاره و اظهار کرد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یکی از موارد مورد تأکید نمایندگان بوده که در لایحه بودجه اصلاح شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با افکارنیوز اعلام کرد که کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب و در نشست علنی مجلس موافقت نمایندگان را به دنبال داشت

او اظهار کرد که تصویب لایحه بودجه پیشنهادی به همراه اصلاحیه‌های دولت، از سوی نمایندگان رخ داده و کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی جزئیات آن هستند.

شهبازی به اصلاحات موارد مالیاتی اشاره و اظهار کرد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یکی از موارد مورد تأکید نمایندگان بوده که در لایحه بودجه اصلاح شده است. براین اساس همسان سازی حقوق بازنشستگان عملیاتی و سپس پرداخت خواهد شد.

او در پایان این گفت‌وگو متذکر شد: افزایش مالیات در لایحه بودجه سال آینده به معنای اخذ مالیات از مردم نیست بلکه شناسایی مالیات گریزان و جلوگیری از فرار مالیاتی است.

بنابراین حجم مالیات پیش بینی شده از مالیات گریزان دریافت خواهد شد و منابع پیش بینی شده نیز با جلوگیری از فرارهای مالیاتی و معافیت‌های مالیاتی نادرست تحقق خواهد یافت.

همچنین او امیدواری خود را بیان کرد که با هماهنگی دولت، بودجه سال ۱۴۰۳ به درستی اجرا شود.

دیدگاه شما