تازه های سایت

کد مطلب: 54834
23. آذر 1402 - 8:30
رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: توسط یکی از خیران نیک‌اندیش نهاوندی دو دستگاه آب‌گرم‌کن و پنج دستگاه رادیاتور به مدارس شهرستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد قیصری در گفتگو با خبرنگاران نهاوند گفت: با توجه به آغاز فصل سرد سال و نیاز برخی مدارس شهرستان به تجهیزات گرمایشی، طی اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه یکی از خیرین اقدام به خرید و اهدای تجهیزات گرمایشی به مدارس کرد.
وی اظهار داشت: در این اقدام زیبا خانم مریم طالب اقدام به خرید دو دستگاه آب‌گرم‌کن برای آموزشگاه‌های استثنایی و پنج دستگاه رادیاتور برای آموزشگاه بیهقی روستای «گوشهٔ سعدوقاص» کرد.
قیصری بابیان اینکه ارزش این تجهیزات درمجموع ۲۷ میلیون تومان است، افزود: با نصب این تجهیزات، گوشه‌ای از نیازهای دانش‌آموزان این مدارس برطرف شد.
وی در ادامه از این خیر گران‌قدر و تمامی خیرین محترمی که به هر نحوی آموزش‌وپرورش را جهت ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان کمک و همراهی می‌کنند تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد این اقدامات نیکوکارانه ادامه داشته باشد.
رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته اولیای گرامی، معلمان فرهیخته و خیرین نیک‌اندیشِ ساکن نهاوند و خارج از نهاوند، مبلغی بالغ‌بر دو میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به مدارس محروم و دانش‌آموزان کم برخوردار شهرستان کمک کرده‌اند.
وی اظهار داشت: این مبلغ برای خرید تجهیزات آموزشی واداری، هوشمند سازی کلاس‌های درس، برگزاری کلاس‌های جبرانی و تقویتی، کمک به جذب دانش‌آموزان نیازمند، خرید البسه و لوازم‌التحریر، بازسازی و شاداب سازی مدارس، تفکیک سرویس بهداشتی دانش‌آموزان مدارس مختلط روستایی و خرید وسایل گرمایشی و سرمایشی هزینه شده است.
قیصری ادامه داد: از این مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان توسط فرهنگیان، ۷۶۰ میلیون تومان توسط اولیا و بالغ‌بر یک میلیارد تومان توسط سایر خیرین گران‌قدر پرداخت‌شده است.
رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند در پایان گفت: طی یک سال گذشته شاهد افزایش کمک‌های خیرین توسط بازماندگان افراد متوفی بوده‌ایم که برای تمامی این عزیزان آرزوی سلامتی داریم و از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نماییم.

دیدگاه شما