تازه های سایت

کد مطلب: 54833
23. آذر 1402 - 8:27
سالن مدیریت بحران شهرداری نهاوند باهدف بهبود خدمت‌رسانی در شرایط اضطراری با حضور شهردار و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، یکی از مشکلاتی که در مواقع بحران و نیاز به حضور شبانه‌روزی نیروها باعث کندی کار و عدم حضور به‌موقع در مناطق بحرانی می‌شود فقدان مکانی با امکانات کافی برای استقرار نیروهای شهرداری است.
چون این عزیزان بعد از هشت‌تا 10 ساعت کار و خستگی فراوان در موقعیت‌های بارندگی، برف‌روبی و بحرانی اگر در مکانی برای استراحت در اختیار داشته باشند با آمادگی بیشتر و تجدیدقوا در محل انجام کار حاضر می‌شوند.
با پیگیری‌های شهردار نهاوند و همراهی شورای اسلامی شهر ساختمانی به مساحت حدود ۱۲۰ مترمربع و تجهیز به وسایل گرمایشی، سرمایشی، تخت استراحت، سرویس بهداشتی و... با مبلغی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری فراهم و تحویل مدیریت بحران شهرداری شد.
مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند در مراسم افتتاح این ساختمان گفت؛ ساماندهی امور به‌منظور  مدیریت بحران و ایجاد زیرساخت‌های مقابله با بحران بدون داشتن نیروهای آماده به‌سختی انجام می‌پذیرد که احداث این ساختمان شروعی برای فراهم کردن زیرساخت‌های مقابله با بحران خواهد بود.
وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی جهت ادامه تجهیزات و وسایل موردنیاز مدیریت بحران در شهرداری ادامه دارد و به‌زودی علاوه بر تجهیزات سبک ماشین‌آلات سنگین نیز به مدیریت بحران شهرداری اضافه خواهد شد.
شهردار نهاوند افزود: استراحتگاه مدیریت بحران در ۲۰ تخت و مجهز به امکانات موردنیاز توسط شهرداری نهاوند برای استقرار نیروهای خدماتی زمان توسط شهرداری نهاوند راه‌اندازی شد.
وی گفت: امکانات این استراحتگاه ازجمله تخت‌ها را تأسیسات و خدمات شهرداری ساخت و تهیه‌کرده است.
یوسفی نوید اظهار داشت: ازجمله موضوعاتی که شهرداری باید در آماده‌باش کامل باشد مدیریت زمان بحران در همه فصول و شرایط است و برخی همکاران این مجموعه در روستا و مسافتی دورتر از شهر زندگی می‌کنند که این فضا در صد مترمربع با بهسازی و مبلمان و...برای استراحتگاه و فعالیت شبانه‌روزی ایجادشده است.
وی بیان کرد: نهاوند شرایط خاصی در حوزه بحران دارد و باید برنامه‌هایی تعریف و پیش‌بینی شود که دو تیم برای زمان بحران ازجمله فوریت‌ها برای موقعیت‌هایی مثل بازگشایی انسداد معابر و... و تیم تأسیسات برای رفع خطرهای احتمالی در زمان بحران اقدام خواهند کرد.

دیدگاه شما