تازه های سایت

کد مطلب: 54808
20. آذر 1402 - 8:45
علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس و هوادار موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و رکورد خود را بهبود بخشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته موفق شد با نتیجه یک بر صفر هوادار تهران را شکست دهد. شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی در حالی در این بازی موفق شدند دروازه خود را بسته نگه‌دارند. این تیم بعد از دو بازی برابر صنعت نفت آبادان و سپاهان موفق به ثبت کلین شیت شد.

در روزهایی که پرسپولیس در شرایط خوبی به سر نمی‌برد به طور حتم اگر از هر هوادار این تیم سوال کنیم بهترین بازیکن تیم کیست، بدون شک پاسخ سوال آنها کسی نیست جز علیرضا بیرانوند. او تنها بازیکن سرخ‌پوشان بود که بعد از شکست مقابل الدحیل و حذف از آسیا درحالی که هواداران خشمگین پرسپولیس به سمت سرمربی این تیم و سایر بازیکنان بطری پرتاب می‌کردند، توسط همین هواداران بخاطر نمایش خوب خود تشویق شد. بیرو در روزهایی که پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت ستاره سرخ‌پوشان بود و اگر نبود شاید گل‌محمدی و پرسپولیس به مراتب در شرایط بدتری قرار می‌گرفتند.

ثبت رکورد خیرکننده توسط سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در روزهای بد این تیم نکته قابل توجهی است. بیرانوند پیش از این برابر ۳۱ تیم لیگ برتری به میدان رفته بود که برابر ۳۰ تیم موفق شده بود دروازه خود را بسته نگه دارد. هوادار تهران تنها تیمی بود که بیرو هرگز موفق به ثبت کلین شیت مقابل این تیم نشده بود. بیرانوند در فصل گذشته در ۳ بازی که برابر این تیم تهرانی قرار گرفته بود که حاصل آن دو پیروزی ۳ بر یک و یک شکست یک بر صفر بود تا هوادار تنها تیمی باشد که گلر شماره یک تیم ملی مقابل آن نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد. این درحالی‌ست که وی حتی مقابل تیم کنونی خود یعنی پرسپولیس نیز موفق به ثبت کلین شیت شده است.

بیرانوند روز گذشته مقابل هوادار کار سختی نداشت تا این دروازه‌بان موفق شود مقابل هوادار نیز قفل دروازه خود را بسته نگه دارد تا وی در مقابل تمامی ۳۱ تیم لیگ برتری که مقابل آنها قرار گرفته است موفق به ثبت کلین‌شیت شود.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس حالا با ثبت این رکورد تاریخی خود با روحیه بالا خود را برای تقابل با استقلال تهران در شهرآورد پایتخت آماده خواهد کرد. این دروازه‌بان در این فصل موفق به ثبت ششمین کلین شیت خود شده و تنها در ۴ بازی دروازه خود را باز شده دیده است. نکته جالب‌توجه آنجاست که بیرو در سال جاری تنها در بازی با صنعت نفت آبادان بیشتر از یک گل دریافت کرده است.

 
منبع: ایرنا

دیدگاه شما