تازه های سایت

کد مطلب: 54782
18. آذر 1402 - 8:15
فرماندار نهاوند گفت: برخی موانع و معارضین در اجرا و نصب نیوجرسی در محور نهاوند فیروزان وجود دارد که خواستار فرهنگ‌سازی رسانه‌ها و همکاری مردم برای ادامه این پروژه هستیم چون طرح‌های بی‌سابقه‌ای در این شهرستان در حوزه راه‌سازی در حال اجرا است

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه بررسی مشکلات راه و مسکن شهرستان که با حضور مدیران کل راه، مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی و با حضور نماینده مردم در مجلس برگزار شد بر لزوم تسریع در اتمام طرح‌ها تأکید کرد.
وی از بی‌سابقه بودن پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان خبر داد و گفت؛ پروژه‌های راه‌سازی که در محورهای مختلف شهرستان در حال اجرا است در چند دهه اخیر بی‌سابقه بوده و همچنان هم ادامه دارد.
احمدوند تأکید کرد: در بحث تصادف سه عامل جاده، انسان و وسیله نقلیه دخالت دارد که مجموعه متولیان حوزه راه، استاندار همدان و نماینده نهاوند و مسئولان در استان تلاش کرده‌ایم با ساماندهی و ایمن‌سازی راه‌های شهرستان کاهش تصادف و حوادث رانندگی و سفری سلامت را برای مردم تأمین کنیم.
وی ادامه داد: استقرار کارگاه‌های راه‌سازی در محورهای شهرستان و اقدامات در حال اجرا در چند دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.
فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه مردم از ما انتظار و حق مطالبه گری دارند و وظیفه ما ارائه خدمات درست و اصولی است، گفت: اما ما هم توقع همراهی در پیش رفتن برخی پروژه‌ها از مردم و کمک به رفع موانع موجود راداریم.
احمدوند درباره برخی موانع و معارضین در اجرا و نصب نیوجرسی در محور نهاوند فیروزان هم خواستار فرهنگ‌سازی رسانه‌ها و همکاری مردم برای ادامه پروژه شد.
وی تأکید کرد: تعامل و حمایت اهالی و حل مشکل معارضین در برخی محورها به‌ویژه نهاوند فیروزان کمک قابل‌توجهی در سرعت اجرای پروژه و حفظ جان و سلامت رانندگان در این مسیر خواهد کرد.

دیدگاه شما