تازه های سایت

کد مطلب: 54773
17. آذر 1402 - 0:47
فرمانده انتظامي شهرستان" نهاوند" از دستگيري 6 نفرسارق حرفه اي خودرو و موتورسيکلت وکشف يک دستگاه خودرو و 14 دستگاه موتورسيکلت سرقتي توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي" در تشريح اين خبر بيان داشت: درپي وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتورسيکلت درسطح شهرستان نهاوند موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با اقدامات فني واطلاعاتي صورت گرفته و با بکارگيري شگردهاي خاص پليسي موفق به شناسايي 6 نفر سارق حرفه اي شده که پس از هماهنگي با مرجع قضائي در يک عمليات منسجم و غافلگيرانه آنها را در مخفيگاهشان دستگير و به يگان انتظامي انتقال دادند.

سرهنگ درويشي تصريح کرد: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني و تخصصي صورت گرفته به ارتکاب 1 فقره سرقت خودرو جرثقيل و 13 دستگاه موتورسيکلت در سطح شهرستان اعتراف که تعداد یک دستگاه جرثقيل و 9 دستگاه موتورسيکلت از آنها کشف و با هماهنگي مرجع قضائي تحويل مالکان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر اذعان داشت: پرونده قضائي در اين راستا تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال پيگيري و انجام است.

دیدگاه شما