تازه های سایت

کد مطلب: 54766
16. آذر 1402 - 8:52

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشجو این روز بزرگ را به جامعه دانشجویی تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
در جنگ نرم، شما جوان‌های دانشجو، افسران جوان این جبهه‌اید… افسر جوان درصحنه است؛ هم به دستور عمل می‌کند، هم صحنه را درست می‌بینید؛ با جسم خود و جان خود صحنه را می‌آزماید. لذا این‌ها افسران جوانند؛ دانشجو نقشش این است. (مقام معظم رهبری)
دانشجویان عزیز در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی درراه پیشرفت مادی و معنوی کشور و حرکت پرشتاب به‌سوی آینده‌ای روشن، با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب بیش از گذشته نقش بسزایی خواهند داشت.
 امید است حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه‌های کشور؛ رشد، تعالی و ارتقای سطح علمی و سرعت رشد علمی کشور و تحقق مراحل پنج‌گانه تمدنی انقلاب اسلامی را محقق سازد.
بی‌شک، حماسه ضد استبدادی و استکبارستیزی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یکی از باارزش‌ترین نمونه‌ها و از برگ‌های زرین تاریخ ایران اسلامی بوده که بیانگر حماسه رشادت دانشجویان آگاه این سرزمین است که با ایستادگی و مقاومت، فریاد ضد استکباری ملت شریف ایران را به گوش جهانیان رساندند.
روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است؛ دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره ائمه اطهار (ع) خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط‌مشی و سرلوحه خود قرار داده‌اند.
 این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید عرصه مبارزه با استعمار و استبداد، روز دانشجو را به همه دانشجویان شهرستان نهاوند که در راستای علم‌اندوزی و آبادانی میهن اسلامی‌مان تلاش کرده و با الگو گیری از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان‌مایه می‌گذارند، تبریک گفته و عزت، سربلندی و توفیق آنان را در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» از درگاه خداوند مسئلت دارم.
سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند

دیدگاه شما