تازه های سایت

کد مطلب: 54747
14. آذر 1402 - 8:15
نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد
اجرای بهسازی و نهضت آسفالت در روستاهای نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با تأمین اعتبار و پیگیری‌های انجام‌شده عملیات آسفالت‌ریزی و تسریع بهسازی تعدادی از روستاهای شهرستان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بهسازی و حل مشکلات روستائیان باعث جلوگیری از خروج آن‌ها از محیط زندگی و ماندگاری آن‌ها می‌شود.
وی اظهار داشت: پیگیری‌ها و جلسات خوبی در سطح کشور برای حل مشکلات روستاهای شهرستان انجام‌شده است و خوشبختانه کارهای خوبی انجام‌شده است.
شهبازی افزود: پیرو جلسه‌ای که با شورا و اهالی روستای «کهریز صلاح‌الدین» نهاوند برگزار شد اهالی در خصوص مشکلات روستا ازجمله؛ مشکلات آب آشامیدنی، رفع خاموشی تیرهای چراغ‌برق و... درخواست‌هایی داشتند.
وی ادامه داد: در همین راستا تأمین اعتبار لازم برای حفر چاه آب آشامیدنی با پیگیری‌های انجام‌شده به میزان ۱۵ میلیارد ریال انجام شد.
نماینده نهاوند در مجلس گفت: اجرای ۵۰۰ متر جدول‌گذاری، تسطیح و زیرسازی معابر و تخصیص ۱۰۰ کیسه سیمان جهت تأمین مصالح لازم برای اجرای پروژه‌های بهسازی روستا انجام شد.
وی بیان داشت: همچنین با هماهنگی صورت گرفته مقرّر شد از محل اعتبارات پیگیری شده توسط نماینده نهاوند، نسبت به جابجایی تیرهای چراغ‌برق و اصلاح شبکه داخل روستا اقدام شود و روشنایی ورودی روستای کهریز صلاح‌الدین از مسیر جاده اصلی محور فیروزان نیز انجام بگیرد.
شهبازی در ادامه از اجرای نهضت آسفالت در روستای «کفراش» خبر داد و افزود: این درخواست مطالبه چندین ساله اهالی روستا بود که تحقق یافت و اعتبار لازم جهت بهسازی و آسفالت این روستا تأمین و در حال اجرا است.
وی همچنین اظهار داشت: در بازدیدی که به همراه مسئولان شهرستان از روند اجرایی عملیات بهسازی و آسفالت این روستا انجام شد با توجه به درخواست اهالی و شورا و دهیاری مقرر شد با همکاری پیمانکار و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مسیر ورودی روستا و معابر و کوچه‌های باقیمانده نیز آسفالت شود.
نماینده نهاوند در مجلس گفت: همچنین بااعتبار تخصیص‌یافته از محل سفر کردی مدیرعامل توانیر به نهاوند اعتبار به میزان ۸ میلیارد ریال جهت جابجایی شبکه برق در معبر روستا، اقدامات لازم صورت پذیرفت.
شهبازی افزود: انجام عملیات بهسازی و آسفالت این روستا بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال در حال انجام است.
وی از پیگیری بهسازی و آسفالت روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: در همین رابطه با حضور مسئولان بنیاد مسکن استان از روستاهای «گوشه بدیع‌الزمان» و «جهان آباد» بازدید شد.
نماینده نهاوند در مجلس ادامه داد: در این بازدید بهسازی معابر و حل مشکلات آب شرب و جابجایی تیرهای چراغ‌برق گوشه بدیع‌الزمان و بهسازی، آسفالت و جابجایی تیرهای چراغ‌برق جهان‌آباد پیگیری و مقرّر شد با اقدامات بنیاد مسکن عملیات اجرایی آن سریع‌تر آغاز شود.

دیدگاه شما