تازه های سایت

کد مطلب: 54705
9. آذر 1402 - 8:20
مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با شعار مدرسه ایمن؛ جامعه تاب آور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  همزمان با سراسر کشوربیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی، با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» به صورت نمادین در آموزشگاه شاهد سیدالشهدا (ع)  نهاوند برگزار شد.

این مانور با مشارکت آموزش و پرورش، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و ادارات خدمات رسان و با حضور نماینده استانداری و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

دانش آموزان طی چند مرحله این مانور را به نمایش گذاشته و یاد گرفتند که در زمان وقوع زلزله چه اقدامات اولیه ای را باید انجام بدهند.

مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس هم زمان با سراسرکشور با همت آموزش و پرورش ، جمعیت هلال احمر،  خدمات ایمنی و آتش نشانی،اورژانس پیش بیمارستانی ، فرمانداری شهرستان ،  نیروی انتظامی صدا و سیما وادارت  آب برق و گاز برگزار شد.

علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت:با اشاره به رویکرد مانور تحت عنوان مدرسه ایمن - جامعه تاب‌آور، بیان کرد:
ضمن ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در این دوره تمهیداتی اندیشیده شد تا سطح آگاهی و آمادگی مدارس به عنوان پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران استفاده شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند اضافه کرد: بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور در مدارس با دو رویکرد مهم پناه‌گیری صحیح و خروج اضطراری برای دانش آموزان برگزار شد و سعی بر این است که آموزش‌ها در طول سال تحصیلی ادامه داشته باشد.

دیدگاه شما