تازه های سایت

کد مطلب: 54620
30. آبان 1402 - 8:52
فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند در پیام مشترکی فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان به ویژه بسیجیان شهرستان نهاوند تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در این پیام آمده است؛

بسمه تعالی

 فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج  در ۵ آذر سال ۱۳۵۸یکی از نشانه‌های ماندگار انقلاب اسلامی است که اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران را به تمام جهانیان نشان داد.
 اتحاد و همبستگی مردمی که در عرصه‌های مختلف به خصوص جنگ تحمیلی دوشادوش هم در مقابله با تهدیدات دشمن به ویژه در مواجهه با جنگ نرم دشمن در خط مقدم قرار می‌گیرند و در همه ی عرصه ها نقش آفرینی می‌کنند و موفقيت هایی که بدست می آورند مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیجی است.
بسیج این درخت تناور وشجره طیبه  و پرثمر در طول عمر ۴۴ ساله خود ، فهم درست اتحاد ،اراده ، اخلاص و جانفشانی و رشادت و فداکاری را به مردمان فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی یاد داد .
۲۹ ابان تا ۵ آذر ماه که مزین به نام هفته بسیج گشته است فرصت مغتنمی است تا از نقش بسیجیان عزیز در تداوم انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی ،جهادی و بصیرتی  تقدیر  نماییم .
اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد معمار کبیر انقلاب و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و سیدالشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی برای رهبر بسیجی و معظم انقلاب هفته بسیج را به تمام بسیجیان جان بر کف و همیشه در صحنه تبریک عرض نموده و عزت و بسیجیان عزیز و مخلص را از خداوند متعال خواستاریم .

سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دارابی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند

دیدگاه شما