تازه های سایت

کد مطلب: 5462
19. آذر 1391 - 17:30
پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا :باشگاههای السد قطر و الوصل امارات عربی متحده برای جذب ˈدیوید بکامˈ کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس وارد رقابت با باشگاههای پاریسن ژرمان و موناکو فرانسه شدند.

به گزارش ایرنا ، روزنامه ˈمیررˈ انگلیس روز یکشنبه ، احتمال حضور بکام در لیگ فوتبال قطر را دور از انتظار ندانست و اضافه کرد: ممکن است در آینده شاهد حضور بکام در کنار رائول گونزالس در لیگ ستارگان قطر باشیم.

این روزنامه هدف از به خدمت گرفتن این ستاره ها توسط باشگاههای قطری را ترویج و حمایت از میزبانی قطر در جام جهانی 2022 بیان کرد.

میرر با اشاره به اینکه تیم فوتبال الوصل امارات عربی متحده نیز از حمایت مالی یک شرکت اقتصادی بزرگ بهره مند است ، اضافه کرد: این باشگاه در گذشته ˈمارادوناˈ ستاره فوتبال آرژانتین را به عنوان مربی به خدمت گرفت و قدرت این باشگاه در رقابت برای جذب بکام ، کمتر از باشگاه السد قطر نیست.

باشگاههای عربی در حالی برای جذب بکام وارد رقابت شده اند که شایعات زیادی پیرامون پیوستن این ستاره انگلیسی به تیم های فولام انگلیس و سلتیک اسکاتلند وجود دارد.

ˈدوید بکامˈ پس از 6 سال حضور در باشگاه گالاکسی آمریکا و کسب دو عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ آمریکا ، هفته گذشته از این تیم جدا شد.

دیدگاه شما