تازه های سایت

کد مطلب: 54618
30. آبان 1402 - 8:44
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه نیروی پلیس راهور در آماده‌باش صد در صدی برای امدادرسانی به مردم در جاده‌ها هستند گفت: تا بعدازظهر امروز ۲۶ خودرو در محورهای مواصلاتی استان دچار واژگونی شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی فکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به اینکه معابر استان از صبح امروز و با آغاز بارندگی‌ها دچار لغزندگی شد، گفت: همچنان بارش‌های شدید به همراه مه‌گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از صبح تا بعدازظهر دیروز ۲۶ مورد واژگونی خودرو اتفاق افتاده است، افزود: براساس پیش‌بینی‌ها، امشب بارش برف را در محورها خواهیم داشت و نیروهای پلیس در نقاط کوهستانی و صعب‌العبور حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: بارش باران در محور آزادراه به سمت ساوه و تهران نیز ادامه دارد اما وضعیت مه‌گرفتگی در این منطقه کمی ضعیف‌تر است.

فکری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از آخرِ شب مه‌گرفتگی‌ها در محور ساوه و تهران تشدید شود، گفت: بارندگی‌ها در محور ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ و گردنه همه‌کسی شدید است.

وی در پایان با اشاره به آمادگی صد در صدی نیروی پلیس راهور، افزود: از روز قبل که هشدار نارنجی هواشناسی برای استان اعلام شد همکاران ما در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.

دیدگاه شما