تازه های سایت

کد مطلب: 54606
29. آبان 1402 - 7:46
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از صبح امروز سامانه بارشی نسبتاً قوی وارد استان همدان می‌شود گفت: بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و آبگرفتگی معابر در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری شکیب گفت: با فعالیت سامانه بارشی نسبتاً قوی از صبح دوشنبه بارش باران و در ارتفاعات استان به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا عصر روز سه‌شنبه در استان فعال است تصریح کرد: شدت بارش‌ها در ساعاتی از ظهر و عصر فردا است که موجب آبگرفتگی معابر در اکثر نقاط استان می‌شود.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: در ساعاتی از بعدازظهر فردا و روز سه‌شنبه احتمال بارش برف در مناطق کم‌ارتفاع و گردنه‌های استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه از نظر دمایی با توجه به فعالیت سامانه بارشی برای فردا و روز سه‌شنبه دمای روزانه بین سه تا ۶ درجه کاهش دارد گفت: دماهای کمینه یا شبانه به طور موقت برای امشب دو تا سه درجه گرم‌تر می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: از صبح چهارشنبه با خروج سامانه بارشی از استان شاهد کاهش محسوس دما و یخبندان در استان خواهیم بود.

باقری‌شکیب با اشاره به دمای هوا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: بیشینه دما در روز گذشته از ایستگاه هواشناسی اسدآباد، فامنین،قهاوند و نهاوند با ۱۷ درجه گزارش شد.

وی با بیان اینکه صبح امروز دمای کمینه از همدان فامنین و بهار با منفی دو درجه گزارش شد اظهار کرد: دمای هوا در همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ و منفی دو درجه در نوسان بوده است.

دیدگاه شما