تازه های سایت

کد مطلب: 54477
14. آبان 1402 - 8:24
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد
پیگیری تصویب قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دغدغه مهمی است که باید تحقق یابد چون اثرات زیادی دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بازنشستگان سرمایه‌های عظیم انسانی و اجتماعی کشور هستند که باید تکریم و موردتوجه قرار بگیرند.
وی اظهار داشت: پیگیر طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس هستیم.
 نماینده نهاوند افزود: پیرو مکاتبه با آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیر تصویب قانون اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستیم.
وی بیان کرد: امروز این طرح در صحن مجلس مطرح خواهد شد و قطعاً علاوه بر نظر موافق با آن حتماً پیگیر به نتیجه رسیدن طرح خواهم بود.
شهبازی اظهار داشت: با توجه به اینکه در قانون بودجه ۱۴۰۰ منابع مالی طرح پیش‌بینی‌شده است و دولت محترم در راستای تکالیف بودجه‌ای ملزم به اجرا است، نمایندگان مجلس پیگیر اجرایی نمودن آن در سال جاری و احکام دائمی قانون توسعه هفتم کشور هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیگیر اصلاح طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت نیز هستیم و در نطق انجام‌شده هم در این مورد صحبت کردم.
 نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص اجرای این طرح نمایندگان مجلس جهت تأمین نظر شورای نگهبان، مواردی از طرح را اصلاح کردند.
 وی گفت: امیدواریم علاوه بر این طرح با توجه به تذکر و پیشنهاد ارائه‌شده، طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هم به‌زودی در صحن مجلس مطرح شود.
شهبازی افزود: با توجه به مطالبه بازنشستگان در این زمینه با تعدادی از اعضای کانون بازنشستگان شهرستان نیز دیداری داشتیم و نقطه نظرات این عزیزان را شنیدیم.
نماینده نهاوند اظهار داشت: در این دیدار مراجعه‌کنندگان خواستار پیگیری این مطالبه بازنشستگان تا حصول نتیجه شدند.
 وی بیان کرد: تسریع در پرداخت مبالغ بیمه و همچنین پرداخت وام ضروری صندوق قرض‌الحسنه بازنشستگان و تصحیح فرآیند پرداخت این وام از دیگر مطالبات مطرح‌شده در این دیدار بود.
شهبازی افزود: مجلس مصمم است تا این طرح به نتیجه برسد چون تکریم بازنشستگان از اولویت‌های مجلس و دولت است.
وی در پایان گفت: همه ما به‌عنوان مسئولان نظام خود را موظف به رفع دغدغه این قشر عزیز و محترم می‌دانیم.

دیدگاه شما