تازه های سایت

کد مطلب: 54463
12. آبان 1402 - 11:59
سهرابی گفت: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه برای دومین بار در ۴ سال اخیر به عنوان کانون شایسته تقدیر در رواق فیلم در بین چند هزار کانون معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی سهرابی گفت: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه برای دومین بار در ۴ سال اخیر به عنوان کانون شایسته تقدیر در رواق فیلم  در بین چند هزار کانون معرفی شد.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری شهدای روستای تکه افزود: در این رویداد ملی  به همراه کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه  در چهارمین رویدادفرهنگ و هنر بچه‌های مسجد کشور پس از طی فرآیند ارزیابی و بررسی آثار و گزارش ها ی ثبت شده در سامانه بچه‌های مسجد در سه سطح پالایش اولیه، ارزیابی استانی و ارزیابی ملی در کشور درخشیدند.

سهرابی بیان کرد: بنا به اعلام دبیرخانه برگزاری این رویداد، پس از طی فرآیند ارزیابی و بررسی آثار و گزارش های ثبت شده کانون‌های مسجدی در سامانه بچه‌های مسجد، در سه سطح پالایش اولیه، ارزیابی استانی و ارزیابی ملی، ۱۲۰ کانون برتر در رواق‌های دوازده‌گانه و همچنین ۱۵ کانون برتر طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» معرفی شدند

وی اظهار داشت:  در کشور بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد وجود دارد که حدود ۶۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در روستاها مستقر است.

وی افزود: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه به عنوان تنها کانون فرهنگی و هنری روستای موفق استان همدان است که به واسطه فعالیت های گسترده مسجدی بری دو مین بار متولی در چهارمین دوره از این رویداد ملی به عنوان شایسته تقدیر در کشور دست می یابد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه افزود: با کمک این کانون تاکنون بیش از ۱۵فیلم  مستند کوتاه و بلند در این کانون تهیه و تولید شده  و از شبکه های استانی و سراسری صداوسیما و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

سهرابی گفت: به مناسبت ۱۳ آبان و هفته استکبار ستیزی و بسیج دانش آموزی با کمک کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه دانش آموزان عضو کانون در راهپیمایی ضد استکبار ستیزی در شهرستان نهاوند شرکت می کنند.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های کانون اعزام عکاس و خبرنگاربه پوشش برنامه ۱۳ آبان  و رونمایی از کتاب انقلاب در نهاوند در ۱۴ آبان‌ماه با کمک کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه است.

دیدگاه شما