تازه های سایت

کد مطلب: 54413
7. آبان 1402 - 9:08
مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: سقوط یک کوهنورد از کوه‌های روستای کمالوند نهاوند باعث زخمی شدن وی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمیدرضا سیف در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اورژانس ۱۱۵ پایگاه فارسبان نهاوند به کوهنوردی که از کوه‌های روستای کمالوند سقوط کرده بود امدادرسانی کردند.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد در  ارتفاعات شهرستان کد اورژانس سریعاً به منطقه حادثه اعزام شد.

سیف افزود: به علت اینکه محل سقوط مصدوم تا ابتدای جاده اصلی ۵ کیلومتر فاصله وجود داشت تیم عملیاتی پایگاه فارسبان پس از مسافت ۵ کیلومتر به ارتفاع کوه صعود کرده و بالای سر مصدوم رسیدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند بیان کرد: مصدوم مردی ۳۸ ساله بود که به علت برخورد با سنگ دچار آسیب و درد در ناحیه شکم و کمر شده بود که پس از اقدامات درمانی و حمایتی و امدادرسانی و پس از ۲ ساعت تلاش به پایین انتقال یافت.

وی ادامه داد: در طول مسیر برای بیمار سرم تراپی و اکسیژن درمانی انجام شد و مصدوم به بیمارستان آیت الله علیمرادیان تحویل داده شد.

سیف عنوان کرد: از علاقه‌مندان به کوهنوردی و کسانی که قصد عزیمت به ارتفاعات را دارند درخواست داریم تا تنهایی به کوهستان نروند و به ارتفاعات ناشناخته نروند تا دچار حادثه نروند.

وی در پایان گفت: در شهرستان نهاوند ۴ پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس در مناطق مختلف شهرستان‌ مستقر و آماده امدادرسانی به شهروندان هستند.

دیدگاه شما