تازه های سایت

کد مطلب: 54412
5. آبان 1402 - 14:50
امام جمعه نهاوند گفت:سران غرب و اشرار عالم از جنایت‌های صهیونیست‌ها حمایت کردند و مدعی دفاع از حقوق بشر هم هستند که واقعا شرم‌آور است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: مردم ایران اسلامی در سایه تقوا و صبر و مقاومت حرکت کرده اند و خدا هم کمک کرده و با وجود همه دشمنی‌ها و تحریم و فتنه‌ها ولی به مسیر پرافتخار خود ادامه داده است.

  وی اظهار داشت: ایران اسلامی توانسته همه چالش‌ها را پشت سر بگذارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ مردم ما ثابت کردند از پس هر چالشی و در هر سطحی بر می‌آیند که نتیجه تقوا و عمل به آیات قرآن است.

  امام جمعه نهاوند افزود: امروز صبر و مقاومت مردم ایران سرمشق جبهه مقاومت و فلسطینی ها شده است و همانطور که ما از چالشها عبور کردیم آنها هم قطعا از این مشکلات عبور می‌کنند.

  وی بیان داشت: آمریکایی‌ها در مسیر حرکت انقلاب مزاحمت ایجاد کردند ولی هیچ غلطی نتوانستند بکنند و یقینا فلسطینی‌ها هم پیروز  می شوند و پیروزی مظلومان وعده خداوند است.

  حجت الاسلام مغیثی گفت: آمریکا همانطور که امام راحل فرمودند شیطان بزرگ و منشأ همه بدبختی‌های عالم است و مبارزه با استکبار و آمریکا همواره ادامه دارد.

  وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سفر سران کشورهای اروپایی و آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: سران غرب و اشرار عالم از جنایت‌های صهیونیست‌ها حمایت کردند و مدعی دفاع از حقوق بشر هم هستند که واقعا شرم‌آور است. 

امام جمعه نهاوند ادامه داد: شورای امنیت و سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر ابزاری در دست دشمنان هستند و با این ابزار از جنایتکاران حمایت می‌کنند و در مقابل چشمان مردم دنیا کودکان و زنان قتل و عام می‌شوند و آنها هم حمایت می‌کنند. 

وی بیان کرد: همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند؛ مبارزه با استکبار و مقاومت در برابر ظالم وظیفه دینی، انسانی و همیشگی ما است. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: عملیات طوفان الاقصی ضربه کاری به صهیونیست‌ها زد و حیثیت نظامی و اطلاعاتی آنها را بر باد داد و به دلیل این شکست است که استکبار جهانی از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند.

  وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: دوران عربده کشی آمریکا در‌ منطقه به پایان رسیده است و خودشان می دانند ایران اسلامی از چه قدرتی برخوردار است.

  امام جمعه نهاوند در بخش پایانی خطبه‌ها به موضوع ثبت نام انتخابات مجلس اشاره کرد و خطاب به کاندیداها بیان کرد: کاندیداها برای خدا تلاش کنند و اگر برنده شدید که باید برای مردم کار و تلاش کنید و اگر برنده هم نشدید به وظیفه خود عمل کرده اید و نباید ناراحت شوید. 

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: فضای انتخابات و تبليغات نباید فضای بدی باشد که آبروی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و هم خود کاندیداها رعایت کنند و هم طرفدارانشان، چون همه افراد احترام و آبرو دارند و نباید تهمت و غیبت و دروغ در مورد افراد گفته شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه همه افراد ثبت‌نام کرده متدین، با ایمان، تحصیل‌کرده و برای انجام تکلیف وارد عرصه شدند؛ امیدواریم انتخاباتی حداکثری و سالم داشته باشیم.

دیدگاه شما