تازه های سایت

کد مطلب: 54368
3. آبان 1402 - 8:19
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در مجمع بسیج شهرستان ۲۰۰ هیئت اندیشه‌ورز و ۶ کارگروه تخصصی در راستای احصای مشکلات شهرستان و ارائه راهکار برای حل آن‌ها فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در حاشیه برگزاری مجمع بسیج نهاوند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این مجمع یک شورای نخبگانی است و مشکلات را بررسی و توسط هیئت‌رئیسه و هیئت‌های اندیشه‌ورز برای حل آن‌ها راهکار ارائه می‌دهد.
وی اظهار داشت: ۶ کارگروه تخصصی در زیرمجموعه مجمع بسیج شهرستان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و تحقق شعار سال فعال هستند.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: احصای مشکلات مختلف سطح شهرستان توسط هیئت اندیشه‌ورز موردبحث و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد و سپس در کارگروه‌های تخصصی بررسی می‌شود.
وی ادامه داد: پس از بررسی و ارائه راهکار در کارگروه‌های تخصصی، طرح‌های با اولویت برای اجرا به دستگاه‌های مختلف شهرستان و فرمانداری ارجاع داده می‌شود و بر حسن انجام آن‌ها نظارت می‌شود.
مختاری گفت: در سیزدهمین مجمع بسیج شهرستان ۳ طرح بررسی شد و برای اجرا به مسئولان شهرستان ارائه می‌شود.
وی بابیان اینکه هدف مجمع کمک به مجموعه دولت و حل کردن مشکلات اصلی شهرستان است، بیان داشت: طرح‌های بسیار خوبی در این مجمع بررسی و ارائه می‌شود.
مختاری اظهار کرد: در مجمع بسیج شهرستان ۲۰۰ هیئت اندیشه‌ورز از اقشار مختلف و نخبگان شهرستان فعال هستند.
در سیزدهمین مجمع بسیج شهرستان توسط نخبگان ۳ طرح توسط طراحان آن‌ها برای حاضران و هیئت‌رئیسه ارائه شد.
در پایان این مراسم از هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان نهاوند و برخی از روسای کارگروه‌ها تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مجمع از خانواده سردار شهید حاج حسین کیانی شهید شاخص سال ۱۴۰۲ شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

دیدگاه شما