تازه های سایت

کد مطلب: 54358
2. آبان 1402 - 8:05
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر نهاوند و شهرهای برزول، گیان و فیروزان انجام‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  حجت‌الاسلام حسین گروسی در جلسه برنامه‌ریزی ۱۳ آبان اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بیعت مجددی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های بزرگ امام خمینی (ره) خواهند داشت.
وی بابیان اینکه کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و با رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به کشوری عزتمند و بااقتدار در دنیا تبدیل‌شده است، گفت: این اقتدار مرهون مقاومت جانانه مردم در مقابل استکبار جهانی است.
 گروسی عنوان کرد: روز ۱۳ آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار ثبت‌شده که علت آن سه رویداد مهم دستگیری و تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است.
وی تأکید کرد: مبارزه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار مربوط به یک‌زمان مشخص نیست و تا زمان زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند ۱۳ آبان را بهترین فرصت برای تبیین اهداف شهدای بزرگوار به دانش آموزان دانست و گفت: شرکت در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ازجمله وظایف دینی و شرعی ما است.
وی گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر نهاوند و شهرهای برزول، گیان و فیروزان انجام‌شده است.
گروسی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در این هفته یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آبان ماه است، افزود: باید تلاش کنیم تا ایثار و رشادت‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس و به‌خصوص شهدای نوجوان به دانش آموزان شناسانده شود.

دیدگاه شما