تازه های سایت

کد مطلب: 54349
1. آبان 1402 - 7:52
فرماندار نهاوند گفت: استکبار جهانی هر کاری برای ضربه زدن به ایران اسلامی انجام داده است ولی همواره با حضور مردم ناکام شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در نشست هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان در شهرستان گفت: متولیان اجرای برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سعی کنند برنامه‌های متفاوت‌تری اجرا کنند.
وی اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است و باید این جنبه از مبارزات مردم برای جوانان بیان شود.
فرماندار نهاوند افزود: آمریکایی‌ها چندین دهه است که تمام تلاششان را برای براندازی این انقلاب به کار گرفته و همواره با بصیرت مردم با شکست مواجه شده‌اند.
وی ادامه داد: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها برنامه‌ریزی و توجه خاصی نسبت به اجرای برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان و کیفیت آن داشته باشند.
احمدوند گفت: از مدیران و متولیان می‌خواهم با توجه به اینکه دشمن هدفش را بر روی دانش آموزان و نظام آموزشی ما گرفته است لذا انتظار می‌رود باکیفیت و توجه بیشتری برنامه‌های این هفته را ازجمله برگزاری یادواره‌های دانش‌آموزی با کمک خود دانش آموزان برگزار شود.
فرماندار نهاوند اظهار داشت: در بحث دانشگاه‌ها هم دانشجویان را وارد برنامه‌ها کنید و نشست‌های بصیرتی با حضور اساتید برگزار شود.
وی افزود: امسال ۱۳ آبان متفاوت‌تری خواهیم داشت و بخشداران هم برنامه‌های مرکز شهرستان را در بخش‌ها اجرایی و دستگاه‌های مرتبط هم در برگزاری برنامه‌های ۱۳ آبان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
احمدوند بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که درصحنه‌هایی که نیاز است حضور فعال دارند و نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی را با شکست مواجه کردند.
فرماندار نهاوند در پایان گفت: در روز ۱۳ آبان امسال نیز مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، باشکوه و با حضور مردم مؤمن و انقلابی نهاوند برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما