تازه های سایت

کد مطلب: 54261
22. مهر 1402 - 7:56
فرماندار نهاوند گفت: اصلاح، بهینه‌سازی، تعویض و توسعه شبکه برق شهرستان در اولویت مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی سهرابی بیدار مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان با احمدوند فرماندار نهاوند دیدار و از پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

سهرابی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در این دیدار از حمایت‌های فرماندار نهاوند جهت تحقق پروژه‌های حوزه برق تقدیر کرد و گفت: در سال جاری تا امروز در شهر و روستاهای نهاوند کارهای ارزشمند زیادی انجام شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات شامل جابجایی و تعویض شبکه‌ها و تیرهای برق، احداث و بهره‌گیری از شبکه‌های جدید و ترانسفورماتورهای نو جهت تقویت شبکه‌های برق رسانی، تجهیز بلوارهای پر تردد شهر نهاوند به چراغ‌های ال ای دی است.

سهرابی افزود: تعویض چراغ‌های گازی قدیمی معابر کوچه‌ها به چراغ‌های ال ای دی، تعمیر و جابجایی شبکه‌های فشار متوسط به روش خط گرم بدون قطع برق و اقدامات دیگر انجام شده که همگی جهت رضایتمندی مردم شریف این شهرستان در حال انجام است.

احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این دیدار با اعلام رضایت‌مندی از عملکرد مدیریت توزیع برق گفت: خوشحالیم از اینکه مجموعه توزیع برق نهاوند یک مجموعه فعال و پا به کار است.

وی با اشاره به اهمیت انرژی برق در توسعه شهرستان، تصریح کرد: مسائل مرتبط با انرژی و سرمایه‌گذاری‌های این بخش بسیار وسیع است و همه باید در استفاده بهینه از آن اهتمام جدی داشته باشیم.
 
فرماندار نهاوند در این دیدار بر اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق، بهینه‌سازی و توسعه شبکه روستایی، تعویض شبکه و کابل فرسوده و نصب کنتورهای هوشمند تاکید کرد.

 بعد از این دیدار مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان به اتفاق جعفر سلگی معاون عمرانی فرماندار و سیاوشی مدیر توزیع برق نهاوند از پروژه‌های اصلاح و بهینه، تعویض و جابجایی شبکه‌های روستاهای کوهانی، دهنو سفلی، زرامین علیا و کفراش بازدید کردند.

دیدگاه شما