تازه های سایت

کد مطلب: 54259
22. مهر 1402 - 7:51
نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مظلوم فلسطین به اسرائیل ثابت کردند که هر ظلمی نتیجه‌ای دارد به آنان فهماندند که شکستشان غیر قابل ترمیم است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی اظهار داشت: رزمندگان فلسطینی با وجود همۀ محدودیت‌ها توانستند با تهیۀ سلاح و برنامه‌ریزی مناسب، شجاعانه در برابر دشمن بایستند.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه قتل عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند؛ رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: قدرت هجومی مقاومت فلسطین و «توانایی آزادسازی بخشی از خاک سرزمین‌های اشغالی»، منجر به تغییر معادلات خواهد شد.

شهبازی، مبارزه مردم فلسطین بدون سلاح با رژیم صهیونیستی را امری ارزشمند دانست و گفت: مبارزه مردم فلسطین با ارتش جبار اسرائیل باعث تعجب دنیا شد.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم فلسطین همچنان از سرزمینشان دفاع خواهند کرد و ضربه‌ای که امروز به رژیم غاصب صهیونیستی وارد شد هرگز تعطیل نخواهد شد.

شهبازی، قتل عام دسته‌جمعی مردم غزه را نتیجه شکست رژیم غاصب صهیونیستی دانست و تصریح کرد: فلسطینیان با سختی‌هایی که کشیدند تو دهنی خوبی توانستند به رژیم جعلی صهیونیستی بزنند و رژیم غاصب حتی در خواب هم نمی‌توانست شکستش را ببیند.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی، اقدام مردم فلسطین در زمینه ضربه شصت به اسرائیل را ستودنی برشمرد و گفت: نوچه‌های این کشور جعلی بدانند دوره ظلم و ستم تمام شده است.

شهبازی، عامل طوفان را خود اسرائیل دانست و افزود: مردم مظلوم فلسطین به اسرائیل ثابت کردند که هر ظلمی نتیجه‌ای دارد به آنان فهماندند که شکستشان غیر قابل ترمیم است.

دیدگاه شما