تازه های سایت

کد مطلب: 54255
21. مهر 1402 - 14:45
امام جمعه نهاوند گفت: محور مقاومت امروز بسیار قوی و آماده است و در عملیات طوفان الاقصی مشاهده کردیم که صهیونیست‌ها را به چه روزی انداختند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: صهیونیست‌ها جنایت‌های وحشتناکی بر علیه ملت مظلوم فلسطین انجام دادند که دنیا را متحیر کرد.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌های کودک کش آب و برق را بر روی کودکان و زنان فلسطینی بستند و جنایت جنگی مرتکب شدند.

امام جمعه نهاوند افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل این جنایت‌ها سکوت کردند و آمریکا هم پشتیبان این جنایت‌ها هستند.

وی ادامه داد: عملیات پیروزمندانه مقاومت فلسطین نشان داد که امنیت صهیونیست‌ها با هر اقدامی که بکنند تامین نخواهد شد و امروز مقاومت از هر زمان دیگری آماده تر است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: محور مقاومت امروز بسیار قوی و آماده است و در عملیات طوفان الاقصی مشاهده کردیم که صهیونیست‌ها را به چه روزی انداختند.

وی بیان داشت: دشمن صهیونیستی باید بداند که مردم آزاده دنیا از کودک کشی و جنایات جنگی این رژیم منحوس اعلام انزجار دارند و پشتیبان فلسطین هستند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به افتتاح طرح‌های عمرانی جدید در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هرچه برای این مردم کار شود کم است و امیدواریم مسئولان شبانه‌روز برای کم کردن مشکلات تلاش کنند.

وی بیان کرد: فرصت خدمت به مردم وقت طلایی است که مسئولان باید با هدف کسب رضای خدا در این جهت حرکت کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در منطقه مشاهده می کنیم که صهیونیست‌ها بر خلاف تبلیغات و مظلوم نمایی رو به افول و ضعف هستند و محور مقاومت آماده تر از همیشه است و به یاری خدا پیروزی نهایی برای ملت فلسطین خواهد بود.

دیدگاه شما