تازه های سایت

کد مطلب: 54236
18. مهر 1402 - 9:04
نماینده نهاوند در مجلس گفت: عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی طوفانی بر پایه‌های سست خانه پوشالی صهیونیست‌های کودک کش است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در خصوص عملیات مقاومت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی به خبرنگار ما گفت: همانطور که خداوند در قرآن وعده داده یاری و پیروزی نهایی برای مومنان است و امروز وضعیت مقاومت را می‌بینیم که در چه شرایط خوبی است.

وی اظهار داشت: عملیات غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم اشغالگر و منحوس اسرائیل نشان دهنده عزم راسخ مبارزان راه آزادی در به پایان رساندن عمر این دژخیم تا بن دندان مسلح است.

شهبازی افزود: این عملیات بیش از پیش هیبت و هیمنه دروغین و پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند.

وی بیان داشت: امروز صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری رو به افول هستند و شرایط و موضع جبهه باطل را مشاهده می‌کنید که در شرایط ضعف قرار دارند.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: رزمندگان غیور فلسطینی، صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به جهانیان نشان دادند.

وی ادامه داد: ملتی که پس از چند دهه ظلم و ستم تحمیلی به پا خواسته است تا به پشتوانه جوانان غیور و متکی بر اسلام و در سایه اعتماد به وعدهٔ الهی، تمام تصمیم گیران و روسای این رژیم غاصب جنایتکار را در بهت و دستپاچگی فرو برده است.

شهبازی اظهار داشت: این عملیات غرور آفرین طوفانی است بر پایه‌های سست خانه پوشالی اسرائیل کودک کش و نشان دهنده خشم مقدسی است که سال‌ها همچون بغضی فروخورده شده است.

وی بیان کرد: این خشم و نفرت از دشمن صهیونیستی اکنون به فریادی رسا در زنده نگاه داشتن آزادی و وطن پرستی ملت رنج دیده فلسطین تبدیل گشته است که پژواک آن به گوش تمام جهانیان رسیده است.

نماینده نهاوند در مجلس ضمن تبریک این پیروزی غرور آفرین فرزندان عزیز مسجد الاقصی گفت:  اطمینان داریم دیری نخواهد پایید که این خانه عنکبوت در هم خواهد پاشید و به گفته مقام معظم رهبری این رژیم جعلی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی بیان داشت: همانگونه که خداوند در قرآن  بشارت داده است «الیس الصبح بقریب» افق روشنی به روی مجاهدان گشوده شده است و تا ازادی قدس ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما