تازه های سایت

کد مطلب: 54184
13. مهر 1402 - 8:36
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان، مسابقه کتابخوانی کتاب «عشق هرگز نمی‌میرد» در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، میلاد امینیان از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «عشق هرگز نمی‌میرد» نوشته مونا اسکندری با همکاری موسسه شهید حاج میرزا محمد سلگی در شهرستان نهاوند خبر داد.

وی با بیان اینکه این مسابقه به مناست گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ذیل برنامه‌های کنگره هشت هزار شهید استان همدان برگزار می شود، گفت: کتاب «عشق هرگز نمی میرد» زندگی نامه پروین سلگی، همسر جانباز شهید سردار حاج میرزا محمد سلگی است که با قلم مونا اسکندری به رشته تحریر در آمده است.

امینیان با اشاره به جمله مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: «من عقيده راسخ دارم بر اينكه يكی از نيازهای اساسی كشور، زنده نگه داشتن نام شهدا است» اضافه کرد: هدف از اجرای این قبیل برنامه‌ها، ضمن معرفی زندگی شهدا به عنوان الگوی نسل امروز، ادای دین به شهدای گرانقدر دفاع مقدس و همسران فداکار ایشان است به خصوص شهید میرزا محمد سلگی که از شهدای شاخص شهرستان نهاوند است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند تصریح کرد: مهلت شرکت در مسابقه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ است که از پنج نفر از برگزیدگان با اهدای کارت هدیه تقدیر به عمل خواهد آمد.

دیدگاه شما