تازه های سایت

کد مطلب: 54077
30. شهريور 1402 - 9:01
فرماندار نهاوند گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهرستان موظف هستند تسهیل‌کننده امور برای جوانان باشند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: مباحث مربوط به جوانان زیرمجموعه‌ای از مباحث فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که اگر مورد غفلت واقع شود خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: امروز دشمن همه توان خود را معطوف نفوذ فرهنگی بر جوانان کرده که برنامه‌ریزی برای جوانان از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از تأثیرات مخرب نفوذ فرهنگی است.

فرماندار نهاوند افزود: اقدامات و برنامه‌ریزی درزمینهٔ جوانان می‌تواند تا حد زیادی از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری کند.

وی گفت: وظیفه همه ما این است که نسبت به عملکرد خود در حوزه جوانان پاسخگو باشیم و روسای دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موظف‌اند وقتی جامع هدف در ادارات به آن‌ها مراجعه می‌کند تسهیل‌کننده امور برای جوانان باشند.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: بانک‌های شهرستان مشکلات تأمین اعتبار وام ازدواج را مطرح نمایند تا از طریق استان پیگیری گردد و همچنین بانک‌ها در نحوه اخذ ضامن و پرداخت وحدت رویه داشته باشند.

وی در پایان گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و وام‌های مربوط به جوانان آسان‌تر برخورد کنند و تسهیل‌کننده امور جوانان باشند.

دیدگاه شما