تازه های سایت

کد مطلب: 54028
23. شهريور 1402 - 22:23
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در رشته کشتی آزاد توسط ورزشکار ناشنوای نهاوند و دعوت فوتبالیست این شهرستان به اردوی تیم ملی ناشنوایان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد ناشنوایان توسط محمد سیاهوشی ورزشکار بااخلاق نهاوند به ارمغان آمد.

وی اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان قهرمانی جهان در رده بزرگ‌سالان در بیشکک کشور قرقیزستان آغاز و در پایان تیم جمهوری اسلامی ایران با کسب ۸ مدال نایب‌قهرمان این رقابت‌ها شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: محمد سیاهوشی کشتی‌گیر آزادکار نهاوند در وزن ۶۱ کیلوگرم توانست با شایستگی مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

وی به رقبای سیاوشی اشاره کرد و گفت: کشتی‌گیر ملی‌پوش نهاوند ابتدا با کشتی‌گیر قزاقستان رقابت کرد و ۱۱ بر صفر به برتری رسید و در دومین دیدار ۱۰ بر صفر کشتی‌گیر هندی را شکست داد و در سومین دیدار ۱۲ بر ۱ کشتی‌گیر آمریکایی را شکست داد.

علی بخشی گفت: سیاهوشی در دیدار بعدی خود در مصاف با کشتی‌گیر ترکیه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و پس از پیروزی ۱۱ بر ۱ برابر کشتی‌گیر اوکراینی به مدال طلا دست‌یافت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند هم‌چنین از دعوت محمدرضا گلپایگانی به اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ناشنوایان خبر داد.

وی افزود: فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران از محمدرضا گلپایگانی فوتبالیست نهاوندی برای اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان جهت شرکت در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان فوتبال ناشنوایان ۲۰۲۳ مالزی دعوت کرد.

علی بخشی در پایان اظهار داشت: این اردو از ۲۱ شهریورماه سال جاری آغاز و تا ۱۶ مهرماه در استان تهران کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما